Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به فعالیت‌های تبلیغات اسلامی در حوزه‌های قرآنی و دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این اداره‌کل در طول یک سال اخیر اقدامات گسترده‌ای را در سطح استان کردستان انجام داده است و صدها فعالیت را در این حوزه‌ها اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهمیت تکریم جایگاه فعالان قرآن افزود: در این راستا شش همایش تکریم از فعالان قرآنی در شهرستان‌های مختلف استان طی سال گذشته تاکنون برگزار شده است.
حجت‌الاسلام کرمی بیان کرد: این شش همایش تکریم فعالان قرآنی در شهرستان‌های سروآباد، دهگلان، بیجار، دیواندره، بانه و قروه برگزار شده است که مورد استقبال قرآنیان استان قرار گرفته است.
وی با اشاره به تربیت 200 نفر حافظ قرآن از یک جزء تا 30 جزء اعلام کرد: بازآموزی معلمان روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، شناسایی و تقویت فعالیت‌های قرآنی هیئات مذهبی استان به تعداد 25 هیأت، برگزاری یک مجمع عمومی انتخابات مشترک اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، برگزاری یک محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری خردسال حنانه خلفی در شهر اورامانات تخت، برگزاری یک دوره اردوی آموزشی از جمله برنامه‌های دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی است.
وی بیان کرد: پرورش استعدادهای درخشان قرآنی، حوزه تخصصی تربیت آموزشیار قرآن کریم نیروی انتظامی، اجرای طرح با قرآن در زلال اعتکاف در 21 مسجد استان، حمایت از 10 محفل جزء‌خوانی ماه مبارک رمضان( با قرآن در رمضان)، برگزاری آموزش تخصصی قرائت چهار و پنجم قرآن کریم برای 100 نفر و اجرای طرح 1451 حفظ سوره‌های ملک و واقعه در سطح استان برای یک‌هزار و 850 نفر از جمله فعالیت‌های این حوزه است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، کشاورزان و عشایر و قشر‌های مختلف مردم همایش  تکریم و ترویج زکات در شهرستان هویزه برگزار شد.

در این همایش آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات براساس آیات و روایات بر ترویج هر چه بیشتر در جهت انجام این فریضه الهی تاکید کرد.

سعید صباهی نسب، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هویزه نیز در این نشست گفت: این نهاد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات آمادگی دریافت زکات کشاورزان و مودیان زکات را دریافت و در جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت و هزینه نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور