Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - فرماندار بيله سوار مغان گفت: تاکنون چهار هزار و يکصد هکتار از اراضي پاياب سد خدا آفرين در حوزه اين شهرستان تعيين تکليف و مورد بررسي و پالايش کارگروه قرار گرفته است.

به گزارش ايرنا ، حسن قبادي روز دوشنبه در جلسه کميته تحقيق و واگذاري اراضي پاياب سد خدا آفرين افزود: 13 تعاوني در حوزه پاياب اين سد در راستاي واگذاري اراضي به افراد قانوني به ثبت رسيده و تعداد تعاوني ها در اين طرح نيز افزايش خواهد يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: اعضاي کارگروه تحقيق و واگذاري بايد با جديت کامل و در چارچوب قانون و دستورالعمل اقدامات لازم را در راستاي نظام بهره برداري و تعيين و تکليف محدوده پاياب سد خدا آفرين در شهرستان بيله سوار انجام دهند.
وي تشريح کرد: با بررسي کميته تحقيق در بخش قشلاق دشت حدود 12 قشلاق مورد بررسي قرار گرفته و اين روند بصورت منظم و مستمر تا تعيين و تکليف تمام اراضي محدوده پاياب سد خدا آفرين در بيله سوار ادامه خواهد داشت.
وي افزود: بر اساس دستورالعمل و شيوه نامه هاي جاري اراضي پاياب به بهره برداران قانوني و عرفي که واجد شرايط شناخته مي شوند ، به مساحت هاي معين واگذار خواهد شد.
فرماندار بيله سوار همچنين گفت: عشاير و ساکنان در اراضي پاياب در اولويت هستند و شرايطي براي واگذاري به کشاورزان ، دامداران و فارغ التحصيلان دانشگاهي نيز فراهم شده است.
وي با اشاره به اينکه برخي از افراد در مناطق روستايي و عشايري منطقه اقدام به شايعه پراکني و دادن اطلاعات نادرست به بهره برداران مي کنند ، اظهار کرد: تامين حق و حقوق عشاير منطقه در واگذاري اراضي مدنظر بوده و زندگي اين قشر با تکميل اين طرح متحول و توسعه خواهد يافت.
قبادي افزود: ريل توليد و تجارت منطقه با کشاورزي تکميل و بهبود مي يابد، اين شهرستان جزو مناطقي است که بيش از 20نوع محصول استراتژيک در آن کشت مي شود و اراضي پاياب سد خدا آفرين با تکميل اين قابليت را دارد که محصولات صادرات محور و با ارزش افزوده صادراتي بالا در اين محل کشت شود.
وي گفت: با راه اندازي سامانه هاي نوين آبياري علاوه بر افزايش توليد محصول ، صرفه جويي 60درصدي در هر هکتار زمين زراعي منطقه حاصل مي شود.
طرح بزرگ پاياب سد خدا آفرين با درخواست رييس جمهوري و تاييد مقام معظم رهبري و اختصاص بخشي از يک ميليارد دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملي براي مهار آب هاي مرزي استان اردبيل از سال 92 اجرايي شده است.
با بهره برداري از اين طرح 62 هزار هکتار از اراضي ديم منطقه مغان در شهرستان هاي پارس آباد و بيله سوار مغان به آبي تبديل مي شود.
6016/6018
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال