Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@18:32:31 GMT

برپایی همایش خیابانی «نه به اعتیاد» در بجنورد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۳۸۵۸

براتعلی حاتمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به اینکه این همایش با اولویت حضور دانش آموزان برگزار می شود، گفت: این همایش طی صبح فردا در ساعت 7:45 از میدان شهید با خیابان 17 شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش رژه دانش آموزی و همچنین نمایش و تئاترهای خیابانی با محوریت نه به اعتیاد در محل مذکور انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی یادآورشد: پیاده روی تا خیابان 17 شهریور ادامه خواهد یافت و سخنرانی هایی در این خصوص با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیر کل آموزش و پرورش استان در محل سالن ورزشی آزادی با حضور دانش آموزان و مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش کاشت گیاه کلزا در طزنج


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  اقبالی با اشاره به فعالیت ترویجی روز مزرعه در زمینه گیاه استراتژیک کلزا در دهستان میانکوه از برگزاری دوره آموزش گیاه کلزا در روستای طزنج خبر داد. 

 

وی گفت: در این دوره آموزشی که با حضور محقق معین، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و با حضور جمعی از بهره برداران برگزار شد چگونگی کشت و برداشت این گیاه در موقعیت‌های گوناگون آب و هوایی و نحوه توسعه کشت آن مطرح گردید.

 
وی افزود: سطح کاشت این گیاه در دهستان نیم هکتار و عملکرد فصل برداشت آن ۳ تن در هکتار است.

 
رئیس مرکز جهاد کشاورزی دهستان میانکوه  هدف اصلی از کاشت این گیاه تهیه روغن کلزا با هدف کاهش وابستگی کشور به واردات روغن بیان کرد زیرا دانه‌های این گیاه ۵۰ درصد روغن دارد.

دیگر خبرها

  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی
  • برپایی میز خدمت دادگستری در کرمانشاه
  • تجلیل از ۱۰ معلم و مدیر نمونه ناحیه ۱ آموزش و پرورش اصفهان
  • آموزش کاشت گیاه کلزا در طزنج
  • مراسم روز معلم در سعدآباد برگزار شد
  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است