Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: آزمون ورودی دوره دوم دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا با حضور ۲۶۳ دانش آموز پایه نهم مدارس شهرستان های بروجن و فارسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، جوانبخت خدادادی، رابط مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا چهارمحال و بختیاری امروز (4 تیر) در محل برگزاری آزمون ورودی مدارس صدرا گفت: 263 دانش آموز پایه نهم مدارس شهرستان های بروجن و فارسان به منظور تصاحب صندلی های پایه دهم مدارس علوم و معارف اسلامی به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی داشتن معدل بالای ۱۸ و انضباط خوب را از شرایط لازم برای شرکت در آزمون مدارس علوم و معارف اسلامی بیان و افزود: شرکت‌کنندگان در این آزمون به سؤالات آزمون کتبی در بخش‌های تعالیم دینی، زبان فارسی، زبان انگلیسی، ریاضی و اطلاعات عمومی پاسخ دادند.

 

رابط مدارس صدرا در چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۳ نفر برای شرکت در آزمون ورودی مدارس صدرای بروجن نام‌نویسی کرده بودند که ۱۳۲ نفر در جلسه آزمون حضور یافتند، همچنین در دبیرستان های دخترانه و پسرانه فارسان نیز 136 نفر ثبت نام کرده بودند که 131 نفر آزمون دادند.

 

خدادادی بیان کرد: از ۱۳۲ نفر شرکت‌کننده بروجنی ۷۲ نفر در دبیرستان دخترانه و ۶۰ نفر در دبیرستان پسرانه و از 131 نفر دانش آموز فارسانی 70 نفر پسر و 61 نفر دختر باهم به رقابت پرداختند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت گرانی بازار بازدید روحانی از توچال آمریکا فوتبال سرباز ربوده شده قاچاقچیان رحمانی فضلی قوه قضائیه علوم و معارف اسلامی تعالیم دینی مدارس صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «کمپین بی‌زباله» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، به‌مناسب هفته زمین پاک با شعار «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، کمپین بی‌زباله به همت حفاظت محیط‌زیست چهارمحال‌وبختیاری در سراسر استان برگزار شد.
این کمپین با حضور مسئولان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان‌ها، شهرداران، کارکنان شرکت‌های مستقر در ناحیه‌های صنعتی، امام جماعت برخی از شهرستان‌ها برگزار و بصورت نمادین زباله‌ها و پلاستیک‌های پراکنده شده در ورودی شهر‌ها و شهرک‌های صنعتی جمع آوری شد.
هفته ملی زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با شعار «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
  • اجرای طرح «کمپین بی‌زباله» در چهارمحال و بختیاری