Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران شرکت تولیدی پارس میل لنگ در تاکستان، طی چند روز اخیر تجمعاتی را در محل این شرکت جهت اعتراض و پیگیری وضعیت معوقات مزدی و دیگر مطالباتشان برگزار کردند.

یکی از کارگران به ایلنا گفت: کارگران این شرکت 4 ماه کامل معوقه مزدی دارند. هم‌چنین دو سال (شامل سال‌های 95 و 96) می‌شود که مسئولان شرکت، پاداش بهره‌وری (آکورد) کارگران را پرداخت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی افزود: مرخصی‌هایی که کارگران شرکت طی سال‌های 93، 94، 95 و 96 استفاده نکرده‌اند و طبق قانون، می‌بایستی هزینه‌اش به کارکنان بازگردانده شود، معوق شده است.

این کارگر درباره وضعیت کارگرانی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند، گفت: تعدادی از نیروهای کار (هم قراردادی و هم رسمی) هستند که سابقه کار بالایی دارند و در آستانه بازنشستگی قرار دارند. این‌ها دو گروه هستند. تعدادی که موعد بازنشستگی آنها در سال گذشته بود و عده‌ای نیز موعد بازنشستگی آنها در سال جدید است و مجموعا حدود 28 نفر می‌شوند. متاسفانه سنوات آنها به‌درستی پرداخت نشده و بخشی از آن باقی مانده است.

وی درباره وضعیت حق بیمه‌های کارگران، اظهار داشت: حق بیمه‌ها نامنظم و به‌سختی واریز می‌شود و مشکلات بسیاری را برای وضعیت درمانی کارگران و خانواده آنها ایجاد کرده است.

این کارگر در پایان، گفت: در این شرکت، حدود 200 نفر کارگر مشغول به کار هستند که مطالبات مختلفی دارند. حتی رانندگانی هستند که صرفا بار حمل می‌کنند و قراردادی با این شرکت ندارند اما آنها نیز مطالبه دارند.  

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد