Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هیات رییسه جشن سینمای مستند ایران متشکل از ۲ انجمن صنفی کارگردانان و تهیه کنندگان سینمای مستند، محسن خان جهانی کارگردان و تهیه کننده آثار مستند را به عنوان رییس دهمین دوره این رویداد انتخاب و معرفی کرد.

محسن خان جهانی کارگردان آثاری چون «صندلی ۲۵۷»، «یار دبستانی»، «کلاه شیشه ای»، «ارتفاع ۴۳۷»، «برد برد»، «من لیدر هستم»، «شهر پولکی»، «سند آزادی»، «کلید»، «خاطرات یک قاضی»، «گزارش یک بازپرس» است که در ۲ دوره جشنواره فیلم فجر  و «سینما حقیقت» نامزد دریافت جایزه بود و دیپلم افتخار بهترین فیلم سیاسی و اقتصادی را به ترتیب برای فیلم های «صندلی ۲۵۷» و «شهر پولکی» دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4330054 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: جشن خانه سینما سینمای مستند تئاتر ایران فیلم سینمایی جام جهانی 2018 روسیه سینمای مستند کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی نمايشگاه عكس سریال ایرانی فیلم کوتاه رادیو رادیو نمایش برنامه تلویزیونی سینمای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با درگذشت احمد اقتداری در بیست و هفتم فروردین‌ماه ۱۳۹۷ و مراسم تدفین ایشان در گراش، ضمن گرامی‌داشت یاد او، جایزه‌ای نیز برای ترویج جنوب‌پژوهی به صورت دوسالانه در نظر گرفته شده است.
دبیر جایزه علمی احمد اقتداری گفت: امسال نخستین دوره این جایزه دوسالانه در سالن دفاعیه دانشکده علوم پزشکی برگزار شد.
صادق رحمانی افزود: پس از فراخوان آثار متعددی به دبیرخانه رسید و سه داور با تحصیلات تخصصی به ارزیابی آثار پرداختند.
او ادامه داد: پنج نامزد معرفی شد که از این میان اثر یونس صادقی با عنوان جریانات فکری گرمسیرات حایز جایزه ۱۰ میلیونی در این دوره شد.
دبیر جایزه علمی احمد اقتداری گفت: همچنین در این دوره از یک پژوهشگر که در حوزه خلیج فارس فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی داشته است، با عنوان «فرهنگ‌یار خلیج فارس» تجلیل شد.
برای این دوره، احمد حبیبی، نویسنده و پژوهشگر منطقه بستک هرمزگان، برگزیده شده است.
در بخش جنبی مراسم مستند پژوهشی پدر خلیج فارس‌شناسی که در واحد تولید مستند صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تهیه و تولید شده است به نمایش گذاشته شد.
تهیه‌کننده این مستند سعید ماندگاری، کارگردانی و تدوین آن با فرشید ایران‌پرست و مشاور آن مهدی ده‌دار است.
همچنین نمایشگاهی از کتاب‌های مرتبط با موضوع جایزه بر پا شد.

دیگر خبرها

  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی