Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهر خرمی - دبیرسرویس ورزشی پارسینه؛ امشب دو تیم ایران و پرتغال یکی از حساس‌ترین دیدارهای جام جهانی 2018 را برگزار خواهند تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده از این گروه مشخص شود. همچنین در دیگر دیدار این گروه، اسپانیا و مراکش به مصاف هم خواهند رفت که آن مسابقه برای لارخوا از اهمیت خاصی برخوردار است.

اما اتفاقی که شب گذشته در هتل محل اردوی تیم ملی پرتغال رخ داد آنقدر شوکه کننده بود که تبدیل به تیتر یک اکثر خبرگزاری‌های معتبر دنیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان از چه قرار بود؟

تعداد زیادی از هواداران تیم ملی ایران که قرار است امشب در ورزشگاه برای تشویق تیم ملی حاضر شوند شب گذشته به هتل محل اقامت تیم ملی پرتغال رفتند و تا پاسی از صبح با طبل و سنج و سایر وسایل ایجاد کننده الودگی صوتی ایجاد و سر و صدا کردند. نکته زشت اما جایی بود که خبرنگار از آن ها سوال کرد دلیل این کار شما چیست که آنها جواب دادند به این دلیل اینجا جمع شدیم تا بازیکنان پرتغال نتوانند به خوبی استراحت کنند و فردا نای حرکت کردن نداشته باشند!

لازم به توضیح است که چنین اتفاقی چندبار توسط برخی هواداران تیفوسی باشگاه‌های دیگر در اروپا رخ داده که همان جا چنین رفتاری محکوم شد اما اینکه شب مسابقه حساس دو تیم ایران و پرتغال این اتفاق زشت آن هم توسط چنین جمعیت زیادی از هموطنان ما مقابل حریف برای تضعیف آنها شکل بگیرد مایه تاسف است. اینکه در مواقع لزوم و ضروری به فرهنگ 2500 ساله و کوروش و داریوش و اصالت آریایی و ایرانی افتخار می‌کنیم ظاهر قضیه است و در باطن حتی در خارج از کشور بخشی از فرهنگ خود که به دنبال پیروزی به هر قیمت است را به نمایش می‌گذاریم. اینکه می‌خواهیم از راه‌های میان بر و آسان به مطلوب خود برسیم نشان می‌دهد هنوز خیلی کار داریم تا خود را با فرهنگ بین‌المللی که احترام به سایر مردمان جوامع دیگر است وفق دهیم.

وقتی قصد تمجید از فرهنگ و اصالت ایرانی را داریم، صحبت از پوریای ولی و غلام رضا تختی به میان می آید اما با چنین رفتاری که شب گذشته تا پاسی از شب رخ داد فقط آبروی بین‌المللی و فرهنگ ایرانی را خواهیم برد. پیروزی به هر قیمت توسط هیچ یک از مردمان دنیا پذیرفته نیست و بعید بنظر می رسد انسانی که معتقد به اصول جوانمردی باشد، از برد با چنین روش هایی که تیم رقیب با بدنی خسته ناشی از شب زنده داری مقابل ایران قرار بگیرد راضی باشد.

شادی‌های زودگذر و موقتی برای فراموش کردن استرس‌های ناشی از شرایط جامعه شاید ما را به سمتی سوق داده که می‌خواهیم با چنگ زدن به هر روشی ، پیروزی را از ان خود کنیم، غافل از اینکه نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود...

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)

این دیدار با درخشش دوباره کریستیانو رونالدو در مقابل اتلتیکو مادرید همراه بود و فوق ستاره پرتغالی برای دومین بار در این فصل مقابل یان اوبلاک موفق به ثبت هت تریک شد تا تیم زین الدین زیدان با نتیجه 3-0 برنده بازی رفت شود. 

دانلود (23.7MB)

دیگر خبرها

  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند