Web Analytics Made Easy - Statcounter

قصرشیرین - ایرنا - سرپرست فرمانداری سرپل ذهاب، از تخصیص 234 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی در دست اقدام این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محبت جمالی نیا روز دوشنبه در حاشیه جلسه کمیته برنامه ‌ریزی سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع اعتبار تخصیص یافته، 84 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت و گاز و 150 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات توازن منطقه ای برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه کاره به این شهرستان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی طرح هادی ، احداث مدارس ، مساجد ، خانه های بهداشت ، راهسازی ، کشاورزی ، دامپروری را از جمله طرح های عمرانی در دست اقدام در سرپل ذهاب عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی با توجه به ظرفیت های موجود ، باید نسبت به جذب اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح های عمرانی در دست اقدام اهتمام بیشتری داشته باشند.
سرپرست فرمانداری سرپل ذهاب بیان کرد: در صورت جذب کامل اعتبار، علاوه بر رفع مشکلات فراروی ، شاهد توسعه متوازان ، ایجاد زیرساخت های مورد نیاز و بهبود وضعیت کسب وکار در شهرستان خواهیم بود.
جمالی نیا ، ایجاد زیرساخت های مورد نیاز توسعه به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از جمله رویکردهای اصلی دولتمردان عنوان کرد و گفت: بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق این مهم استفاده خواهد شد.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/7399/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اعتبار عمراني كميته برنامه ريزي سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال