Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@05:48:48 GMT

کاهش 27درصدی بارندگی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۵۰۸۳

کاهش 27درصدی بارندگی در اصفهان

میزان بارش ها در استان اصفهان از مهر سال گذشته تاکنون حدود 114 میلیمتر بوده که این میزان نسبت به بلند مدت و مدت مشابه سال زراعی قبل به ترتیب 27 و 13 درصد کاهش داشته است.

ایران آنلاین /«مجید بیجندی »مدیر کل هواشناسی استان اصفهان افزود:  میزان بارش در سرچشمه زاینده رود نیز از مهر پارسال تاکنون (سال زراعی 97-96) حدود 763 میلیمتر بوده که نسبت به میانگین بلند مدت 44 درصد کمتر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  استان اصفهان از نظر کم بارشی رتبه سیزدهم کشور را دارد .

مدیر کل هواشناسی استان اصفهان پیش بینی کرد در تابستان وضع بارش ها نرمال و بیشتر از نرمال باشد و سرمای پاییزی زودتر برسد/خبرگزاری صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد

مرتضی قدیمی کارشناس پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ با عبور امواجی از منطقه که از هفته گذشته آغاز شده است بعدازظهر امروز افزایش پوشش ابر،‌ رگبار باران پراکنده و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه میزان بارش ها قابل ملاحظه نخواهد بود،‌ یادآور شد:‌ بارش های ناشی از فعالیت این سامانه منطقه ای، محلی و رگباری است که احتمال جاری شدن سیلاب نیز در برخی مناطق استان وجود دارد.

قدیمی آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری پیش بینی کرد و اظهار داشت: سرعت وزش باد از بعدازظهر امروز افزایش می یابد و بیشتر بارش ها در ارتفاعات استان به خصوص در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری رخ خواهد داد.

قدیمی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییر نداشته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۶ و ۲۵ درجه، ابهر و خرمدره هشت و ۲۶ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۳۲ درجه، قیدار ۶ و ۲۲ درجه، سلطانیه پنج و ۲۲ درجه و ماهنشان ۹ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد
  • کاهش دمای هوا در زنجان
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • بحران آب در ۳ استان کشور
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • نگرانی از بروز کم آبی در ۳ استان کشور
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • نگرانی از بروز کم‌ آبی برای سه استان در تابستان ۱۴۰۳
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد