Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@05:31:45 GMT

۱۷۰ هزار تومان حباب برای یک گرم سکه!

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۵۱۲۶

۱۷۰ هزار تومان حباب برای یک گرم سکه!

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا گفت: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۵۷ هزار و ۸۵۰ تومان فروخته می‌شود، در حالی که سکه یک گرمی ۴۳۰ هزار تومان قیمت دارد که نشان دهنده حباب حدود ۱۷۰ هزار تومانی در فروش این نوع سکه است.

ابراهیم محمدولی در گفت و گو با ایسنا، درباره بالا بودن تقاضای خرید سکه اظهار کرد: تقاضای خرید سکه از سوی افراد خاص افزایش یافت که این تقاضا نیز از طریق پیش‌فروش‌هایی که بانک مرکزی اجرا کرد، تامین شد و چندان به کسبه مرتبط نیست و آنها کسب و کار معمول خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ثبات تقریبی قیمت‌های طلا و سکه نسبت به روز گذشته اعلام کرد: قیمت سکه تمام طرح جدید دو میلیون و ۹۵۵ هزار تومان است و سکه تمام طرح قدیم نیز دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

به گفته محمدولی، نیم سکه نیز یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و ربع سکه ۷۸۵ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر  همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار را یک میلیون و ۱۱۷ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۸۸ هزار تومان اعلام کرد.

به گفته وی، کمپین‌های نخریدن طلا تاثیر چندانی بر تقاضای بازار نداشته و این بخش در رکود قبلی خود به سر می‌برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازار سکه طلا قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا و سکه

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به دیروز با کاهش ۱۵ هزار تومانی مواجه شد و به ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی اما افت کرده و با کاهش ۸۱۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۰ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه و ربع سکه مانند دیروز به ترتیب ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. قیمت سکه یک گرمی هم با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود با کاهش حدود ۴ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • اوج‌گیری تقاضای نفت در بخش جاده‌ای تا سال ۲۰۴۰
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • تقاضای چین؛ عامل اصلی رکوردزنی قیمت جهانی طلا؟
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • حراج سکه قیمت آن را نزولی خواهد کرد؟
  • نانو حباب‌ها معجزه‌ای کوچک در صنعت لبنیات
  • گروگان گیری دختر ۱۶ ساله در تهران / آدم ربا به ۱۰ میلیارد نرسید