Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@15:23:38 GMT

حضور۶۵۱ مددجوی زنجانی در طرح قرآنی ترنم نور

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۵۱۷۰

حضور۶۵۱ مددجوی زنجانی در طرح قرآنی ترنم نور

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۶۵۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در برنامه های قرآنی این نهاد در ماه مبارک رمضان در قالب طرح «ترنم نور»شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  گفت: کمیته امداد برای  ایفای رسالت فرهنگی ومعنوی  خود درراه شناخت قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآنی بین خانوارهای تحت حمایت برنامه‌های مؤثری رادر ایام مختلف سال برای مخاطبان  اجرا می کند که به منظور بهره مندی  بهینه از ایام ماه پرخیر وبرکت رمضان کلاسهای آموزش قرآن کریم برای جامعه هدف در رشته های مختلف روخوانی ، روان خوانی ،حفظ ، ترجمه وتفسیربرگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: توانمند سازی فکری  وشکوفایی استعدادهای مددجویان تحت حمایت  وتقویت  رشد ایمانی  واعتقادی  انان از جمله اهداف مهم  آموزشی این  نهاد در بخش فرهنگی است.

 

مدیرکل  کمیته امداد استان با اشاره به اهداف اجرای برگزاری کلاسهای  آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، گفت: احیای فرهنگ دینی، ترویج، تبلیغ و اعتلای فرهنگ قرآنی و گسترش فضایل اخلاقی در زندگی مددجویان از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

 

صفری با اشاره به اجرای طرح ترنم نور در ایام ماه مبارک رمضان گفت: در این ایام با حضور 651 نفر از مددجویان تحت حمایت، برنامه‌های آموزشی قرآن در قالب طرح ترنم نور» با همکاری مؤسسات قرآنی برگزار شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به برگزاری مسابقات قرآنی نیز اشاره کردوافزود: به منظور تشویق وترغیب خانواده های تحت حمایت وسایر کارکنان  ومآنوس شدن آنان با کلام الهی یک دوره مسابقات قرآنی در رشته های مختلف  حفظ، قرآئت،ترجمه وتفسیرواذان  با عنوان یادواره شهدای مدافعان حرم در اردیبهشت ماه سالجاری  برگزار وبه نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

 

صفری همچنین از شرکت کلیه  کارکنان این  نهاد در برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان خبر داد وگفت : به منظور استفاده از ظرفیت  ماه مبارک رمضان ،تعمیق باورهای دینی وگسترش فضایل اخلاقی جلسات  قرآنی در سراسر ادارات این نهاد درماه مبارک رمضان برگزار شد. انتهای پیام

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال کانون های مساجد مجلس مساجد گرانی بازار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبرگزاری شبستان اوقات فراغت ترنم نور کمیته امداد استان زنجان قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: امروزه افراد دارای معلولیت در فعالیت های اجتماعی و مسابقات زیادی شرکت و توانمندی های خود را به جامعه ثابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا اولین جشنواره ورزش های بومی، محلی در سه شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده در سال گذشته برگزار شد که استقبال گروه های هدف را به دنبال داشت.

این مسوول ادامه داد: فعالیت های ورزشی برای افراد دارای معلولیت از ۲ جنبه درمانی که هدف آن تأمین سلامتی و پیشگیری از مبتلا شدن به بیماریهای ثانویه است حائز اهمیت می‌باشد.

وی اظهار داشت: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت می کند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده ای دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین به اجرای طرح آموزشی آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها در دوره سالمندی اشاره کرد و گفت: این طرح با موضوعات سکته مغزی، بیماری قلبی- عروقی، استئوپروز، آرتروز، دیابت، سقوط و دمانس(آلزایمر) است که در سال گذشته ۲ هزارو ۷۲۷ در سطح استان شهری و روستایی تحت پوشش قرار گرفتند.

به گفته وی، آشنایی با بیماری استئو آرتریت، سقوط- بیماری دیابت - بیماری قلبی و عروقی -پوکی استخوان - سکته مغزی و آشنایی با بیماری دمانس از جمله موضوعاتی است که برای سالمندان جامعه هدف بهزیستی و افراد محلی در ۲ گروه سنی میانسالان با رده سنی ۶۵ الی ۴۵ و گروه سالمندی با رده سنی ۸۵ الی ۶۵ برای هر ۲ جنس آموزش داده می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا