Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، انتشارات بهار سبز کتاب «علی بابا خانه‌ای که جک ما ساخت» خاطرات بنیانگذار علی‌بابا، با ترجمه منصور بیگدلی را روانه بازار نشر کرده است.

این کتاب در ۱۲ فصل و درباره بزرگ‌ترین شرکت تجارت الکترونیک چین، یعنی گروه علی‌بابا نوشته شده است.

در مقدمه کتاب می‌خوانیم: بازار تجارت الکترونیکی چین تفاوت‌های بسیاری با آمریکا و سایر کشورهای غربی دارد و میراث دهه‌ها برنامه‌ریزی دولتی و موسسات دولتی همچنان نقش مهمی در آن بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌بابا بررسی کرد و از ناکارآمدی‌هایی که آن‌ها ایجاد کرده بودند نخست در تجارت الکترونیکی و سپس در رسانه‌ها و تامین بودجه استفاده کرد. دیدگاه او برای شرکت- یا تلاش‌های بشردوستانه او- اکنون به چالش‌های بزرگ چین در اصلاح سلامت، آموزش و راهکار او برای محیط زیست گسترش یافته است. اما کسب و کار اصلی امروز علی‌بابا همچنان تجارت الکترونیکی است، بازاری که به خلق آن کمک کرد و در حال حاضر بر آن حکمفرماست.  

«سر مارتین سورل» مدیر عامل WPP درباره این کتاب نوشته است: کتاب پیش ‌روی شما، سرگذشت یک معلم زبان انگلیسی است که با تلاش و پشتکار، یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین شرکت‌های تجارت الکترونیک دنیا را در چین راه‌اندازی کرد. فراز و نشیب‌هایی که در طی راه‌اندازی، اداره و پیشرفت علی بابا با آن‌ها روبه‌رو شد پر از درس‌های آموزنده است. ضمن اینکه با واقعیت اقتصاد جدید چین نیز آشنا می‌شوید.

در ادامه می‌خوانیم: «هر کسی که فکر می‌کند چینی‌ها فقط کپی می‌کنند یا فناوری را از جهان غرب می‌دزدند باید این کتاب را بخواند و دوباره فکر کند. جک‌ما بخشی از ویژگی‌های بیل گیتس، استیو جابز، لری پیج، سرگئی برین و مارک زاکربرگ را دارد. همه این ویژگی‌ها در یک نفر جمع شده‌اند.»

«اکونومیست» هفته‌نامه خبری و بین‌المللی به زبان انگلیسی که در لندن ویرایش می‌شود، درباره این کتاب می‌گوید: «این یک کتاب جدید فریبنده است.»

جمله‌ای از «فایننشال تایمز»  که یکی از قدیمی‌ترین، مهم‌ترین و پرنفوذترین روزنامه‌های اقتصادی – سیاسی در جهان است، نیز درباره کتاب «علی بابا خانه‌ای که جک‌ما ساخت» می‌نویسد: «هر کس می‌خواهد اقتصاد چین را بررسی کند باید این کتاب را بخواند.»

کتاب «علی بابا خانه‌ای که جک‌ما ساخت» در ۳۸۰ صفحه، با قیمت ۲۳ هزار تومان و تیراژ ۱۲۰۰ نسخه در دسترس علاقه‌مندان به تجارت الکترونیک، کتاب و کتابخوانی قرار دارد.

انتهای پیام

true برچسب ها : اقتصاد چین چین کتاب کتابخوانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بخشدار بخش کرچمبوی بویین میاندشت در آغاز ساخت این خانه عالم گفت:خانه عالم روستای کرچ در زمینی به مساحت ۱۲۶وزیربنای ۸۵ تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
حسن بهارلو افزود:زمین بنا را بنیاد مسکن رایگان واگذار کرده وبرای ساخت آن ۱۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در مرحله نخست ۳میلیارد ریال آن تامین شده است.
روستای کرچ در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان و ۲۰ کیلومتری شمال غرب بویین میاندشت ودر بخش کرچمبوی شمالی واقع شده است وبیش از ۳۶۰ نفر جمعیت دارد.

دیگر خبرها

  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا