Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با پیگیری شهرداری و با حکم مراجع قضایی وسایل بازی پارک کودک سنندج که چندی پیش منجر به فرد یک نوجوان سنندجی شده بود، جمع آوری و به انبار انتقال داده شد .

شرمین شریفی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: در دهه 70 تعاونی ایثارگران در پارک کودک اقدام به احداث شهربازی می‌کند اما متاسفانه بنا به دلایلی این تعاونی ورشکسته می‌شود و بانک کلیه وسایل این شهربازی را از طریق مزایده به شخص حقیقی واگذار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: پس از واگذاری این شهربازی تعاونی ایثارگران با مالک این شهربازی دچار مشکلات حقوقی می‌شوند که پرونده آنها جهت رسیدگی و تعیین تکلیف نهایی در مراجع قضایی موجود است.

شریفی اعلام کرد: شهرداری در طول این سال‌ها بارها مکاتبات و پیگیری‌های لازم با نهاد و ارگان‌های مختلفی مبنی بر مشخص شدن وضعیت این شهربازی را انجام داده است .

وی افزود: متاسفانه خرداد ماه سال جاری نوجوان سنندجی بر اثر بازی با وسایل فرسوده این شهربازی دچار حادثه شده و جان خود را از دست  داد.

شریفی تصریح کرد: پس از حادثه دردناک فوت این نوجوان سنندجی و با حکم مراجع قضایی دستور برش کلیه وسایل بازی این شهربازی به این شهرداری ابلاغ شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: با هماهنگی با مالک از امروز وسایل بازی این پارک کاملا برش داده و با جرثقیل به انبار شهرداری انتقال داده می‌شود تا از سوی مراجع قضایی وضعیت این شهربازی تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سنندج شهربازی منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد

مهدی زارعی اظهار کرد: پیرو شکایت‌های مردمی، مطب یک دندانپزشک قلابی پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، با همراهی پلیس اماکن عمومی برای سومین بار پلمب و فرد خاطی به مراجع قضایی ارجاع شد. متخلف با وجود اینکه بار‌ها از سوی مراجع قضایی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تأسیس دوباره مطبِ غیرمجاز دندانپزشکی کرده بود.

او توضیح داد: این دندانپزشک قلابی در اطراف میدان امام حسین (ع) فعالیت داشت. اگر مردم از او شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان بروجرد مراجعه کنند.

زارعی با اشاره به افزایش فعالیت افراد بدون صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت گرفتن تعرفه ارزان‌تر توسط این افراد از مراجعه‌کنندگان، افزود: به لحاظ نبودن شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و نداشتن تخصص و مهارت دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران‌ناپذیری برای مراجعه‌کنندگان گزارش شده است که منجر به صرف هزینه‌های گزاف می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران