Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی در مراسم رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک قضایی گفت: همواره از خدمات و فناوری های معاونت فناوری قوه قضاییه بهره برده ایم اما امروز تحول دیگری را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه مردم به دیوان عدالت اداری نیاز دارند، ادامه داد: فکر راه اندازی دیوان بعد از انقلاب فکر نو و خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی افزود: کاری که امروز انجام می شود باعث سهولت دسترسی به خدمات دیوان و ثبت دادخواست ها می شود.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: مختومه پرونده ها در سال ٩٥، ١٠٧ هزار پرونده بود اما در سال ٩٦ حدود ٣٦ هزار پرونده مختومه شد یعنی ٢٦.٢ درصد افزایش مختومه در شعب بدوی داشتیم.

وی افزود: همچنین در سال ٩٦ حدود ٧٥ هزار پرونده در شعب تجدیدنظر مختومه شده که حدود ٢٢ هزار پرونده بیشتر از سال ٩٥ است.

رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: در هیات عمومی نیز در سال گذشته ۱۷۷۹ پرونده مختومه شد که ۲۱۱ پرونده بیش‌تر از سال ۹۵ بوده است.

کد خبر 4330133 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: پرونده قضایی دیوان عدالت اداری شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ترافیک بیمه سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور سازمان هواشناسی قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش جام جهانی 2018 روسیه محمد علی افشانی سرهنگ نادر رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال «افعی تهران»، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

صبح امروز امید رضاوند مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضایی وزارت‌ آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داده بود.

وی با اشاره به شأن و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: با اینکه این مهم که معلّم به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی در جامعه برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار است؛ چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی