Web Analytics Made Easy - Statcounter


وزیر اطلاعات تاکید کرد: دانشمندان هسته‌ای کشور امروز برای مقابله با بدعهدی‌های دشمن آماده‌اند چرا که می‌دانند برجام به مویی بند است.

به گزارش امتداد نیوز، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در بازدید از سایت هسته ای شهید علیمحمدی فردو، با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدن به ۱۹۰هزار سو اظهار داشت: دانشمندان هسته ای ما با روحیه ای مضاعف کار خود را آغاز کرده اند و به زودی جمهوری اسلامی ایران به طرف های برجام ثابت خواهد کرد که فرزندان این انقلاب در زمان کوتاهی قادرند فرسنگ ها جلوتر از برجام حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اقدامات دانشمندان هسته ای سایت شهید علی‌محمدی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: آنچه بازدید امروز نشان می‌دهد این است که دانشمندان ما با توجه به دستاورهای پژوهشی ارزشمندی که در این مدت به دست آورده اند، برای هرگونه اقدام متقابل علیه بدعهدی های دشمن آماده اند، چراکه می‌دانند برجام به مویی بند است.

علوی با تاکید بر روحیه و انگیزه بالای دانشمندان هسته ای و نگاه امیدوارانه آنان گفت: عزم و اراده فرزندان این ملت تحت تاثیر موج ناامیدآفرینی دشمن قرار نخواهد گرفت.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکا با این کار اعتبار نداشته خود را از دست داد و در عمل قواعد بین المللی را از اعتبار ساقط کرد.

وزیر اطلاعات به کشورهای ۱+۵ هشدار داد: کسانی که در قضیه برجام بدعهدی کردند بدانند این شیطنت ها بیش از آنکه به زیان جمهوری اسلامی ایران باشد به زیان آنها تمام خواهد شد. ایرانی‌ها می دانند که بیگانگان قدمی برای آنها بر نمی دارند و از این جهت خودشان با قدرت تمام حرکت می کنند.

وی در پایان در خصوص تهدیدات روز افزون دشمن علیه مراکز هسته ای ایران، گفت: اگر قرار باشد از تهدیدات بترسیم اصلا نباید حرکت کنیم.

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!

نشریه انگلیسی آی نوشت: رئیس‌جمهور جو بایدن همه گزینه‌ها را «روی میز» نگه می‌دارد و در نظر دارد تا توافق برای جلوگیری ایران از تولید سلاح‌های هسته‌ای به عنوان بخشی از تلاش‌های دیپلماتیک گسترده‌تر برای جلوگیری از جنگ همه‌جانبه در خاورمیانه را احیا کند.

به گزارش انتخاب، در ادامه این مطلب آمده است: وزارت امور خارجه ایالات متحده به ما گفت است که بایدن «به هر طریقی» تضمین خواهد کرد که «ایران هرگز به سلاح هسته‌ای نرسد».

یک منبع نزدیک به دولت بایدن گفت که کاخ سفید در حال بررسی توافق هسته‌ای جدید با ایران در ازای لغو برخی تحریم‌های اقتصادی علیه تهران است تا از یک جنگ تمام عیار در منطقه جلوگیری کند.

این منبع گفت: یک دیدگاه در داخل دولت این است که رئیس جمهور فرصتی را برای آغاز مذاکرات دیپلماتیک برای احیای مجدد توافق هسته‌ای ایران می‌بیند.

این منبع افزود: تا آنجایی که من درک می‌کنم، این به عنوان راهی برای مماشات با اسرائیل و ایران در نظر گرفته می‌شود.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا بایدن در حال بررسی مذاکرات دیپلماتیک برای احیای مجدد توافق هسته‌ای با ایران است یا خیر، گفت: «همانطور که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه [آنتونی بلینکن]به صراحت گفته اند، ایالات متحده به هر طریقی تضمین خواهد کرد که ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت.»

دولت بر این باور است که یک مسیر دیپلماتیک بهترین راه رو به جلو است.

دیگر خبرها

  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه: حمله ایران {به رژیم اسرائیل} کاملاً ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت/ دفاع مشروع و اقدام متقابل و متناسب ایران پایان یافته/ باید رژیم اسرائیل وادار گردد از تکرار هرگونه ماجراجوئی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی شده و دستمان روی شلیک ماشه است
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای محتمل است/ مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ماست
  • مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی واطلاعات لازم در اختیار ماست
  • هیچ رفتاری را که سبب خدشه به تعامل ما با آژانس شود نمی‌پذیریم/ مدیرکل بین برجام و پامان تفکیک قائل شود
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • چرا دانشمندان اسم این مورچه را «لرد وُلدمورت» گذاشته‌اند؟!