Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، هنر‌های دیجیتال شهید آوینی وابسته به مرکز هنر‌های رقومی بسیج شاهرود ثبت نام خود را در دوره‌های تخصصی در کانون جوانان بسیج آغاز کرد.
این دوره در رشته‌های طراحی گرافیک، موشن گرافیک، انیمیشن، تدوین، طراحی وب، ویرایش عکس و برنامه نویسی برگزار می‌شود و دوره‌های تخصص برم افزار‌های کاربردی هنر‌های دیجیتال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام همه روزه ۹ الی ۱۷ به کانون جوانان بسیج، هنر‌های دیجیتال شهید آوینی مراجعه نمایند یا به سایت aviniarts.ir و یا با تلفن ۳۲۲۳۹۶۹۶ تماس حاصل نمایند.
ضمناً برای اعضا فعال بسیج با ارائه کارت شناسایی و یا گواهی ۴۰ درصد تخیف ویژه منظور خواهد شد.
شروع کلاس‌ها نیمه دوم تیرماه می‌باشد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود هنرهای دیجیتال دوره های آموزشی تخصصی کانون جوانان بسیج ثبت نام تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک با حضور نزدیک به 40 نفر از هنرمندان این حوزه و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در شهرهای سمنان و شاهرود برگزار شد.

در این دوره آموزش تخصصی هنرمندان سفال و سرامیک استان با طراحی بدنه سفال، رفع معایب لعاب، اصلاح و بهینه‌سازی گل و اصلاح کوره و حرارت دهی آشنا شدند.

اولین روز از این دوره آموزشی، با حضور 20 هنرمند سفال و سرامیک شهرستان‌های سمنان، گرمسار، سرخه و مهدی‌شهر، در سمنان و دومین روز آن با حضور 20 هنرمند دیگر از شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی، در شهرستان شاهرود برگزار شد.

این دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان باهدف افزایش سطح دانش فنی و هنری هنرمندان صنایع‌دستی و ارتقاء صنایع‌دستی استان با همکاری جهاد دانشگاهی استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898726

دیگر خبرها

  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • «سفر آخر» و نمایشگاهی از شهید آوینی
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد