Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@13:23:14 GMT

اختلاف شخصی و مالی با گروگانگیری گره خورد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۶۶۲۴

اختلاف شخصی و مالی با گروگانگیری گره خورد

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از عملیات موفقیت‌آمیز ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در شناسایی و دستگیری عاملان آدم‌ربایی و رهایی فرد ربوده‌شده از چنگال آدم‌ربایان در شهرستان زاهدان خبر داد.

ایران آنلاین / دستگیری ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان امروز در زاهدان اظهار کرد: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ربوده‌شدن مردی میانسال در شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی در تاریخ 8 خردادماه سال‌جاری و اطلاع از انتقال وی به زاهدان تیمی مجرب از کاراگاهان پلیس آگاهی جهت شناسایی متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم‌ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است.ملاشاهی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به کارگیری کلیه امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عاملان این آدم‌ربایی را در شهرستان زاهدان شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه 4 متهم را دستگیر و فرد ربوده‌شده را آزاد کنند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۰۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان افزود: تیم تخصصی پلیس زاهدان با رصد و اشراف اطلاعاتی چند روزه خود از فعالیت فردی متخلف در حوزه ماده روان گردان شیشه در سطح این شهرستان مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران انتظامی در گام بعدی، پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع دریافتی و انجام هماهنگی‌های لازم قانونی، اقدام به بازدید از مخفیگاه فرد متخلف کردند.

جلیلیان از کشف حدود ۷۶۰ لیتر مواد اولیه ماده روانگردان شیشه، که متهم قصد انتقال و جابجایی آن در سطح این شهرستان را داشت خبر داد و گفت: یک نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در این عملیات، گفت: برای امنیت و سلامت جامعه، با تمام توان مقابل مجرمان و متخلفان اجتماعی خواهیم ایستاد.

کد خبر 6063627

دیگر خبرها

  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان کشف شد
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • کشف بیش از ۷۰۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • کشف ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • تقویت واحدهای گشتی پلیس به منظور کشف به موقع سرقت و امنیت شهروندان در نوروز
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • ۶ ماموریت پلیسی در سمنان انجام شد/ پایان گروگانگیری در ایوانکی