Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@17:57:53 GMT

بهاره رهنما هم آلبوم موسیقی منتشر کرد! +عکس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۶۸۸۲

بهاره رهنما هم آلبوم موسیقی منتشر کرد! +عکس

رکنا: بهاره رهنما با انتشار عکسی در اینستاگرامش از انتشار آلبوم موسیقی‌اش خبر داد.

موسیقی ایران که خیلی وقت است مرده است، ولی عزیزان دست بردار نیستند و هی به پیکر بی جان آن شلیک میکنند! رونمایی از کاور آلبوم موسیقی بهاره رهنما!

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت بهاره رهنما عکس انتشار آلبوم موسیقی رونمایی عکس مرد جوان حوادث دختر قتل قاتل فیلم زندگی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان نقشه برداری کشور، با تولید و انتشار بین‌المللی ۱۰ چارت جدید شامل پنج چارت فراساحلی خلیج فارس از منطقه مطاف تا سیری، چهار چارت دسترسی از مناطق جزیره خارک، بندر معلم، پل و کشتی سازی و یک چارت بندرگاهی از بندر دیر، امکان استفاده دریانوردان از این چارت‌ها به منظور تامین ایمنی دریانوردی در آب‌های کشور فراهم شد.

با انتشار چارت‌های فراساحلی، چارت‌های آدمیرالیتی انگلیس از آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی حذف می‌شود. با انتشار چارت‌های جدید، تعداد چارت‌های منتشر شده این سازمان در سطح بین‌الملل به ۷۶ چارت ناوبری افزایش یافت.

علی سلطانپور با اعلام انتشار بین‌المللی چارت‌های جدید اعلام کرد: تولید این چارت‌های دریایی حاصل تلاش متخصصان هیدروگرافی و پردازش (کارتوگرافی) دریایی این سازمان بوده و در باندهای مختلف کاربری تولید شده‌اند که هم اینک پس از طی کنترل‌های نهایی بر اساس استانداردهای سازمان جهانی هیدروگرافی مورد تایید قرار گرفته و بصورت بین‌المللی منتشر شده و در اختیار دریانوردان قرار گرفته‌اند.

وی افزود: عملیات هیدروگرافی و تولید چارت‌های دریایی از چهار دهه پیش در سازمان نقشه‌برداری کشور آغاز شده و از سال ۱۳۹۴ چارت‌های دریایی به منظور تامین ایمنی تجارت دریایی بر اساس الزامات دریانوردی آغاز شد، بطوریکه تاکنون ۶۶ چارت از تولیدات این سازمان منتشر شده بود که با انتشار چارت‌های جدید این عدد به ۷۶ چارت افزایش یافت.

سلطانپور خاطر نشان کرد: انتشار چارت‌های دریایی از آب‌های حاکمیت کشور بر اساس الزامات بین‌المللی انجام شده و با انتشار چارت‌های تولید داخل، ضمن تامین ایمنی دریانوردی در آب‌های داخلی و تحت حاکمیت کشور، چارت‌های قدیمی تهیه شده توسط کشورهای بیگانه (انگلیس و روسیه) حذف شده و چارت‌های به‌روز جمهوری اسلامی ایران، جایگزین می‌شود.

مدیریت آبنگاری و امور جزر و مدی سازمان نقشه‌برداری کشور با چهار دهه تجربه در زمینه هیدروگرافی و تهیه چارت‌های دریایی از آب‌های جنوب و شمال کشور تاکنون صدها چارت دریایی در مقیاس‌ها و باندهای کاربری مختلف تولید کرده است که شناورها به منظور حفظ ایمنی دریانوردی و بر اساس قوانین بین‌المللی ملزم به استفاده از آن هستند. چارت‌های دریایی امروزه بر اساس الزامات بین‌المللی در فرمت الکترونیک (ENC) تهیه و منتشر شده و استفاده از آن بر روی شناورها الزامی است.

هماهنگی‌های لازم به منظور اولویت‌بندی و انتشار چارت‌های دریایی توسط کمیته ملی هیدروگرافی انجام شده و چارت‌های ناوبری دریایی پس از قرار گرفتن در اولویت‌های این کمیته و از طریق آن منتشر می‌شوند. چارت‌های ناوبری دریایی به منظور امکان انتشار در سطح بین‌الملل باید با توجه به آخرین استانداردهای سازمان جهانی هیدروگرافی تهیه شده و بطور مداوم به‌روز رسانی شوند. این چارت‌ها همچنین قبل از انتشار، توسط مراجع زیر نظر سازمان جهانی هیدروگرافی (IHO) تحت کنترل‌ قرار گرفته و پس از اطمینان از صحت آنها، اجازه انتشار می‌یابند.

کد خبر 6085112 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • (ویدئو) اظهارات عجیب بهاره رهنما در آمریکا
  • تصویر جذاب بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با تیپ خاص
  • اظهارات عجیب بهاره رهنما در آمریکا
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال
  • انتشار خاطرات منفورترین نخست وزیر تاریخ بریتانیا