Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: در ماموریت اول، ماموران پاسگاه چالابه به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی به همراه همسر و برادر همسرش قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر در پوشش انتقال اسباب و اثاثیه منزل بوسیله یک دستگاه کامیون به شهرستان شهریار در استان تهران را دارد، توقیف کامیون و دستگیری متهمین در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ماموران با استقرار در پلیس راه بیستون پس از مشاهده و توقیف کامیون نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند که مقدار 7 کیلو و 314 گرم موادمخدر از نوع تریاک و شیره تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.
براری افزود: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
وی افزود : ماموران کلانتری ترمینال نیز در عملیاتی دیگر و به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در امر توزیع مواد مخدر فعالیت دارد دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.
براری گفت : ماموران با تعقیب و مراقبت توانستند محل اختفای وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر در مخفیگاهش دستگیر کنند.
وی گفت: در بازرسی از منزل متهم مقدار یک کیلو و 132 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم نیز تحویل مرجع قضائی شد.
براری افزود : در عملیاتی دیگر ماموران یگان فوریت نیز در حین گشت زنی در یکی از شهرک های کرمانشاه به یک دستگاه خودرو پراید که با رویت ماموران اقدام به فرار کرد مشکوک و نهایتا پس از مدتی تعقیب و گریز توانستند این خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار یک کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین را کشف و راننده خودرو نیز دستگیر کردند.
وی افزود : ماموران یکی از کلانتری های سطح شهر به دنبال خبری مبنی بر اینکه راکب یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در امر توزیع مواد مخدر فعالیت دارد دستگیری وی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در نهایت ماموران موفق به کشف یک کیلو و 580گرم موادمخدر از نوع تریاک و شیره تریاک شدند اما راکب موتورسیکلت با استفاده از تاریکی شب موفق به فرار از دست ماموران شد که دستگیری وی در دستور کار قرار دارد .
فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان همچنین از کشف 342گرم موادمخدر از نوع هروئین در یکی دیگر از نقاط شهر شدند و در این راستا نیز یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دستگیری متهمان موادمخدر در کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند، مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین پودری را کشف کنند. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور موفق شدند طی چند عملیات جداگانه تعداد ۲۰۹ بسته مواد آب بندی شده به وزن ۲ کیلو  و ۳۴۴ گرم از نوع هروئین پودری که در معده جاساز شده بود را  از ۳ نفر تبعه افغان کشف کنند.

وی بیان کرد: ضمن قدردانی از تلاش همرزمان خود مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت‌های این فرماندهی دانست و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند. 

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد