Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@05:00:09 GMT

هشدار به روابط عمومی های حوزه اجتماعی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۷۸۴۶

هشدار به روابط عمومی های حوزه اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، از چند ماه پیش تاکنون عده ای خبرنگار نما با جعل عنوان خبرنگار خبرگزاری برنا ،الخصوص خبرنگار گروه اجتماعی این خبرگزاری ، اقدام به کلاهبرداری از ارگان ها و سازمان های فعال در حوزه اجتماعی کشور کرده اند.

دبیر گروه اجتماعی این خبرگزاری ضمن انتشار نامه ای از مسئولان روابط عمومی های حوزه های اجتماعی درخواست کرد فریب این خبرنگار نماها را نخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح ذیل است :

مدیران محترم روابط عمومی های حوزه های اجتماعی

با سلام و احترام

اینجانب آزاده مختاری دبیر سرویس اجتماعی خبرگزاری برنا بدینوسیله اعلام می دارم خبرنگاران این سرویس با هماهنگی بنده برای پوشش خبری برنامه های اجتماعی اعزام می شوند و از آنجاییکه بتازگی گروهی با معرفی خود به عنوان دبیر و خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا با برخی از روابط عمومی ها تماس گرفته و به شرط گرفتن کارت هدیه برای پوشش اخبار و برنامه ها اعلام آمادگی کرده اند اعلام می دارم اگر تماس مشابهی صورت گرفت لطفا با شماره 88492747 متعلق به خبرگزاری برنا  تماس بگیریید تا از سو استفاده های اینچنینی و بدنام شدن  فضای حرفه ای رسانه ای جلوگیری شود.

لازم به ذکر است خبرنگاران برنا بدون چشمداشت به هدایای احتمالی حوزه های اجتماعی پوشش برنامه ها و اخبار حوزه های اجتماعی را وظیفه ذاتی خود می دانند و کسانیکه تاکنون به جعل عنوان خبرنگار و دبیر گروه اجتماعی برنا دست زده اند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

سربلند باشید. آزاده مختاری

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروه خبرنگار رسانه خبرگزاری برنا کلاهبردار کارت هدیه گروه اجتماعی حوزه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک