Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@07:59:42 GMT

برگزاری نشست «عشق و خانواده»

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۸۰۲۶

برگزاری نشست «عشق و خانواده»

خبرگزاری شبستان: نشست «عشق و خانواده» به منظور ارائه راهکارهای عملی جهت مدیریت هیجانات عاطفی و به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، به همت معاونت فرهنگی- اجتماعیِ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نشستی با عنوان «عشق و خانواده»  به منظور ارائه راهکارهای عملی جهت مدیریت هیجانات عاطفی  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست دکتر مهدی دوایی از روانشناسان برجسته کشور به ایراد سخنرانی می پردازند.

 

این نشست  در روز یکشنبه، 10 تیرماه 1397 ساعت 14 در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به آدرس بزرگراه کردستان، خیابان دکترآئینه وند (64 غربی) برگزار می شود.

 

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال مجلس گرانی بازار بازدید روحانی از توچال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اقتصاد خبرگزاری شبستان مسجد علوم انسانی اسلامی نشست خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست شورای اداری کانون‌های خدمت رضوی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تهیه بانک اطلاعاتی خدمیاران حافظ قران کریم، تقویت گروه‌های سرود، کار‌های فرهنگی و تربیتی، برگزاری مراسم قرار هشتم و فعالیت ۳۰۰ خادمیار در حوزه سلامت از فعالیت‌های خادمیاران رضوی در استان یزد است. 

استانداریزد در این مراسم با قدردانی از فعالیت‌های متعدد خادمیاران، توسعه خدمت را در این حوزه بسیار ارزشمند دانست و در خصوص تقویت این فعالیت‌ها قول مساعد داد.


فاطمی همچنین در خصوص نامگذاری سال بعنوان جهش تولید با مشارکت مردم اظهار امیدواری کرد همه تلاش‌ها در این راستا باشد

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • نشست هم‌اندیشی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ 27 اردیبهشت 1402
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست شورای اداری کانون‌های خدمت رضوی استان یزد
  • برنده میدان کسی است که قدرت کنترل مجازی اش بیشتر باشد
  • تسهیل مطالعات تطبیقی تا افزایش حکمت در حوزه علمیه