Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی میزان پاداش اختصاص داده شده به کشتی گیران مدال آور در مسابقات جهانی 2018 و مربیان سازنده آن ها را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، آزاد و فرنگی کاران بزرگسال در صورت کسب مدال طلا در مسابقات جهانی مجارستان 1000 یورو پاداش ارزی، یک هزار یونیت از صندوق سرمایه گذاری کشتی (معادل تقریبی یکصدو پنج میلیون تومان) و یک اتومبیل پژو 206 (حداکثر 50 میلیون تومان) دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در صورت کسب مدال نقره، 500 یورو پاداش ارزی، یکصد یونیت از صندوق سرمایه گذاری کشتی (معادل تقریبی ده میلیون تومان) و 10 سکه طلا، و در صورت کسب مدال برنز 300 یورو پاداش ارزی، هفتاد یونیت از صندوق سرمایه گذاری کشتی (معادل تقریبی هفت میلیون تومان) و 7 سکه طلا اهداء می شود.

این پاداش در رده ی سنی امید و جوانان برای کسب مدال طلا 1000 یورو پاداش ارزی و یک اتومبیل تیبا 2 (حداکثر معادل 30 میلیون تومان)، کسب مدال نقره 500 یورو پاداش ارزی و 7 سکه طلا و کسب مدال برنز 300 یورو پاداش ارزی و 5 سکه طلا است.

نوجوانان آزاد و فرنگی کار نیز در صورت کسب مدال طلا در مسابقات جهانی 1000 یورو پاداش ارزی و یک اتومبیل پراید 111 (حداکثر 25 میلیون تومان)، در صورت کسب مدال نقره 500 یورو پاداش ارزی و 7 سکه طلا و در صورت کسب مدال برنز 300 یورو پاداش ارزی و 5 سکه طلا دریافت خواهند کرد.

همچنین به مربیان سازنده باشگاهی کشتی گیر دارای مدال طلا 5 سکه طلا به همراه یکصد یونیت از صندوق سرمایه گذاری کشتی (معادل 10 میلیون تومان) دارای مدال نقره 3 سکه طلا و هفتاد یونیت از صندوق سرمایه گذاری کشتی (معادل تقریبی 7 میلیون تومان) و دارای مدال برنز 2 سکه طلا و پنجاه یونیت از صندوق سرمایه گذاری کشتی (معادل تقریبی 5 میلیون تومان) بعنوان پاداش اهداء خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام رقابت های جهانی کشتی آزاد رقابت های جهانی کشتی فرنگی فدراسيون كشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت.

به گزارش مشرق، در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود