Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:49:33 GMT

هنرمند بادگیرها رخ در نقاب خاک کشید

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۸۰۷۶

هنرمند بادگیرها رخ در نقاب خاک کشید

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود درگاهی از هنرمندان پیشکسوت هنرهای تجسمی هرمزگان بود که شهرت ویژه  وی در حوزه ساخت بادگیرهای سنتی هرمزگان در شکل ها و مدل های مختلف بود.

گفتنی است: بخشی از آثار برجسته وی در موزه خلیج فارس هرمزگان موجود است و دارای آثار متعددی در حوزه نقاشی، مجسمه سازی ، حجم و ... می باشد.

کد خبر 4330300.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر لافت درگذشت چهره ها گرگان بوشهر شهرکرد مشهد خبرگزاری مهر شیراز کرمانشاه یاسوج عید سعید فطر خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خود را وقف مردم کرده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی با تبریک دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همه پاسداران جان برکف، اظهار داشت: سپاهیان که در این روزها نامشان بر سر زبان ها است، با ایثار و از خود گذشتگی نام ایران که زنده بود را در عرصه گیتی زنده تر کردند.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این ضربه محکم که به همه جنایتکاران و عالم در صدر آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیسم غاصب و همه حامی آنها از کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای اروپایی در صدر انگلیس، فرانسه و آلمان وارد کردن که با مساعدت های و همکاری سپاه و ارتش قهرمان انجام شد.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان، گفت: لازم است کار بسیار بزرگ عملیات« وعده صادق» که در عرصه منطقه ای و جهانی باعث افتخار ایران اسلامی شده را خدمت مجموعه نیروهای نظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض کنم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: اگر بخواهیم سپاه را در یک جمله تعریف کنیم، سپاه نهادی است که تکلیف محوری و نتیجه گرایی را به منصه ظهور می رساند، و براساس تکالیفی که مقام معظم رهبری برای سپاه معین کرده، حرکت و امور را قطعا منتج نتیجه خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه سپاه یکی از اضلاع تشکیل دهنده تمدن نوین اسلامی خواهد شد، افزود: یکی از شعارهای محوری و کلیدی مقام معظم رهبری در طول سالیان اخیر که باید جامعه اسلامی به مرحله شکل گیری تمدن نوین اسلامی برسد.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: سپاه نهادی است که با مردم و برای مردم بوده است و همیشه در بین مردم در سیل و زلزله گرفته تا مباحث اقتصادی و تربیتی و اجتماعی و فرهنگی که هر جا نگاه کنیم.خدمات سپاه برای نظام و مردم و چه در سطح بین الملل ملاحظه می شود.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • بازداشت شیادان بی‌سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور
  • بازداشت شیادان بی سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور
  • هنرمندی که برای صهیونیست‌ها خط و نشان کشید/ پرچم‌دار هنر انقلاب
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه تربیت هنرمند در گام دوم انقلاب
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود