Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد طاهری روز دوشنبه درنشست بررسی آخرین وضعیت ارتباطات و مخابرات این شهرستان افزود: توسعه زیرساخت تلفن ثابت در شهر‌های دیلم و امام حسن باهمکاری شهرداری بزودی انجام و مطالبات مردم دراین حوزه برطرف خواهد شد.

وی اظهارداشت:با توجه به تراکنش بالای بازاریان از دستگاه‌های خود پرداز، نیاز به دسترسی و خدمات دهی بیشتر بویژه در ایام تعطیلات دارند که بدین منظور طرح فیبر نوری بازار مرکزی دیلم (بازار کویتی) اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری دیلم بر بررسی دقیق وضعیت آنتن دهی اپراتور‌های تلفن‌های همراه در راه‌های برون شهری تاکید کرد و گفت: بخشداران این شهرستان درمورد امکان راه اندازی مجدد چهار دفتر تعطیل شده خدمات ارتباطی در روستا‌ها باهمکاری پست بانک اقدام کنند.
وی، توجه به سلامت جامعه را از اولویت‌های دولت دانست و افزود: برای حل مشکل پارازیت دربرخی نقاط شهر، وضعیت تداخل رادیویی (پارازیت) با همکاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در اسرع وقت بررسی می‌شود.

طاهری، خواستار اضافه شدن دستگاه خودپرداز در شهر امام حسن و روستای سیاهمکان و اجرای فیبر نوری در روستا‌های بنه خاطر، کنارکوه و بیدو شد و گفت: با اجرای طرح خدمات اجباری روستایی (کنسرسیوم‌های وب و آواسل) اینترنت پرسرعت در روستا‌های این شهرستان توسعه و بهبود می‌یابد.

انتهای پیام/م

اجرای طرح خدمات روستایی درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت