Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی با اسپانیا بازتاب خوبی بین مردم داشت و سبب افزایش آرامش روانی در جامعه شد و امروز نیز امکان حضور زنان در این استادیوم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمد تندگویان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ایرنا درباره نقش ورزش در نشاط اجتماعی جوانان افزود: ورزش ارزان ترین و آسان ترین روش برای افزایش نشاط اجتماعی است و جز آزادی های مشروع هر جامعه محسوب می شود که به همدلی و وفاق در جامعه منجر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ممکن است این اتفاق کاستی هایی هم داشته باشد. این اتفاق آزمایشی بود و باید برای برگزاری بهتر آن در آینده کاستی ها را رفع کنیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: امیدواریم ورود زنان به ورزشگاه شروع خوبی برای پذیرش آزادی های مشروط افراد در جامعه باشد، و در حوزه های دیگر همچون حوزه های فرهنگی، هنری باید به آزادی و نشاط اجتماعی اهمیت بدهیم.
تندگویان گفت: هنوز در موضوع نشاط اجتماعی بین دستگاه ها مختلف کشور وحدت نظر نداریم ولی در خصوص عزاداری و سوگواری همه نهاد ها با یکدیگر هماهنگ هستند.
وی گفت : وقتی جایی از یک وزارتخانه مجوز می گیرد نباید یک نهاد دیگر آن را لغو کند.
تندگویان در پاسخ به این پرسش که امروز امکان حضور خانواده ها برای تماشای بازی وجود دارد، یا خیر گفت: دیروز در جلسه شورای اجتماعی کشور که شرکت کردم، نهادی اعتراض نکرد و به نظر می رسد امروز مردم با حمایت و هماهنگی در استادیوم حضور پیدا کنند.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی های جام جهانی می تواند مقدمه حضور دائمی زنان در ورزشگاه باشد، افزود: تا کنون نیز زنان امکان حضور و تماشای بازی های والیبال و بسکتبال را داشتند.
وی گفت: این موارد گام های اولیه حضور زنان در استادیوم است که البته با مناسب سازی ها شأن حضور زنان لحاظ شود، زیرا این موارد جز آزادی و حقوق شهروندی زنان محسوب می شود.

*امریه سربازی برای جوانان فعال در حوزه اشتغالزایی
تند گویان با اشاره به رد لایحه تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش و جوانان گفت: با رد کل لایحه تفکیک، منفک شدن معاونت جوانان از وزارت ورزش در این دولت منتفی شد.
معاون ورزش جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره طرح پیشنهادی این معاونت به ستاد نیروهای مسلح گفت: در این طرح جوانانی که در تشکل های فعال به اشتغالزایی اقدام می کنند می توانند از 6 ماه امریه سربازی بهره مند شوند.
وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال هماهنگی ها لازم انجام شود تا از ابتدای سال آینده، معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان بتواند، جوانان فعال در حوزه اشتغال‌زایی را به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی کند، تا بتوانند از امریه سربازی استفاده کنند.
اجتمام * 3377 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جوانان تندگويان نشاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال با بیان اینکه سهم استان کرمان درتیم‌های ملی جای کار فراوانی دارد و استان امروز پنج تیم لیگ برتری دارد،بیان کرد چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این استان اولین جایی است که بانوان به ورزشگاه آمدنداز راه اندازی مسابقات فوتبال ساحلی بزودی در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان هم در این دیدارگفت: در بحث استان کرمان تلاشمان این بوده که طی این ۲ سال فوتبال و فوتسال را در کف جامعه گسترش دهیم.

وی افزود در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار نفر در فوتبال و فوتسال ورزشکار داشتیم که در ۱۴۰۲ این تعداد به بیش از ۲۳ هزار نفر رسیده است که با افزایش ۴۰ درصدی همراه بوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه ۳۴۰ تیم در سطح رقابت‌های استانی در ۱۴۰۱ داشتیم ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ مسابقه در سطح استان برگزار کردیم که در برخی از شهرستان‌ها هم اگر مسابقات نبوده به دلیل نبودن زیرساخت‌ها بوده است.

جهانشاهی درمورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز گفت: بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز بحث مهمی است که شروع این کار از سیرجان اغاز شد و حضور زنان تنها جایی که مجوز حضور زنان در مسابقات داخل سالن را دارد سیرجان است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل