Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:15:17 GMT

ناپولی از خرید ویتسل خودداری کرد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۸۱۶۴

ناپولی از خرید ویتسل خودداری کرد

نایب قهرمان فصل گذشته سری A فرصت خرید هافبک پیشین تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه را از دست داد. ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ناپولی پیشنهاد باشگاه تیانجین کوانجیان چین برای معاوضه اکسل ویتسل با مارک هامشیک را رد کرد.

گفته می‌شد که چینی‌ها به خرید هافبک اهل اسلواکی ناپولی تمایل دارند و برای تأمین بخشی از هزینه خرید او قصد دارند هافبک بلژیکی خودشان اکسل ویتسل را به ناپل بفرستند اما ظاهراً اورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی این پیشنهاد را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلورنتیس این هفته شرایط باشگاه ناپولی را برای خبرنگاران توضیح داد اما حاضر نشد اسامی بازیکنان مورد نظرش در بازار نقل و انتقالات را فاش کند.

او گفت: من 35 میلیون یورو می‌خواستم اما همه گفتند 30 میلیون یورو و بعد از آن به من 15 میلیون یورو پیشنهاد کردند. در واقع حتی همین مقدار هم پیشنهاد نشد. بازیکنی که در چین باز کرده است، اگر نظر مرا بپرسید می‌گویم که راه و رسم بازی کردن در ایتالیا و اروپا را از یاد برده است. اگر آنها (چینی‌ها بابت خرید هامشیک) تا دوشنبه حاضر به پرداخت 30 میلیون یورو نشوند، قیمت‌مان به 40 میلیون یورو افزایش پیدا می‌کند.

طبق ادعای نشریه گاتزامرکاتوی ایتالیا، بازیکن شاغل در چین مورد نظر دلورنتیس اکسل ویتسلی است که در حال حاضر در اردوی تیم ملی بلژیک در جام جهانی حضور دارد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند

محمود زین الدینی گفت: کلیه دامداران، مرغداران، زنبورداران و پرورش‌دهندگان آبزیان باید با رعایت الزامات بهداشتی ـ قرنطینه‌ای و فراهم کردن تمهیدات لازم در زمان وقوع بارندگی و احتمال وقوع سیلاب، آمادگی لازم برای پیشگیری و کاهش خسارات و آسیب‌های احتمالی ناشی از آن را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه دامداران پناهگاه مسقف را به منظور دور نگه‌داشتن دام‌ها از کوران باد و بستر با ضخامت مناسب، خشک و عایق را برای بالا بردن درجه حرارت بدن دام‌ها ایجاد کنند، بیان کرد: دامداران مراقب باشند با توجه به بارندگی، سرما و مرطوب شدن بستر نگهداری دام‌ها، برخی از بیماری‌ها مانند پنومونی، گندیدگی سم، و بیماری‌های انگلی شیوع پیدا می‌کند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان افزود: با توجه به هشدار سطح قرمز از سوی هواشناسی در اواخر هفته جاری و نوع بارش‌های فصل بهار و با توجه به احتمال جاری شدن روان آب‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق شهرستان به کلیه واحد‌های پرورش دام و طیور و ... در این خصوص هشدار دادیم.

وی عنوان کرد: در صورت بروز هر گونه بیماری در گله‌های طیور پرورشی و دامداری ها، اعلام تلفات احتمالی و خودداری از رهاسازی تلفات دام و طیور در محیط از دیگر اقدامات مهم برای کاستن از مخاطرات احتمالی است که با اطلاع رسانی به موقع می‌توان از گسترش احتمالی بیماری‌ها جلوگیری کرد.

زین الدینی گفت: پس از فروکش کردن بارندگی یا سیل احتمالی، سم‌پاشی جایگاه نگهداری و بدن دام‌ها ضرورت دارد؛ چرا که این امر نقش بسزایی در کنترل بیماری‌های انگلی و عفونت‌های باکتریایی واگیردار دامی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فون درلاین خواستار خویشتنداری در خاورمیانه شد
  • آغاز کوچ ۱۱ هزار خانوار عشایری در لرستان
  • تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین