Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - سخنگوي وزارت امور خارجه در واکنش به ترور حجت الاسلام و المسلمين جعفر توکلي يکي از علماي شيعه افغانستان گفت: تروريست ها و حاميان آنها قادر به شکستن وحدت مذاهب در آن کشور نخواهند بود.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از مرکز ديپلماسي رسانه اي وزارت امور خارجه، بهرام قاسمي با ابراز تاسف از اين حادثه تروريستي، اين گونه اقدامات را که به نظر مي رسد با هدف ايجاد تفرقه بين گروه ها و مذاهب مختلف در جامعه افغانستان انجام مي شود و اخيرا نيز شدت گرفته است را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ضمن ابراز همدردي با خانواده آن مرحوم افزود: اطمينان داريم مردم مسلمان و هوشيار افغانستان همانند گذشته توطئه دشمنان و تفرقه افکنان را ناکام خواهند گذاشت و تروريست ها و حاميان آنها قادر به شکستن وحدت مذاهب در آن کشور نخواهند بود.
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين جعفر توکلي روز شنبه دوم تير ماه هنگام عزيمت به منزل، توسط افراد ناشناس مسلح در شهر هرات، هدف تيراندازي قرار گرفت و به شهادت رسيد. تاکنون فرد يا گروهي مسئوليت اين جنايت را برعهده نگرفته است.
سيام**9314**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهند ماند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تجاوز وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان « جمعیت پزشکی اسلامی» در شهرک الهباریه در جنوب لبنان را که به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد، به شدت محکوم کرد.
حزب الله لبنان در این بیانیه افزود: در اینجا قاطعانه اعلام می کنیم که تجاوز جنایتکارانه رژیم اشغالگر به شهرک الهباریه در جنوب لبنان بی پاسخ نخواهند ماند و این جنایت با مجازات سختی همراه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • وزیر دفاع پاکستان: افغانستان سرچشمه تروریسم در کشور ماست
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • دولت روسیه به تلگرام: فیلترت نمی کنیم، ولی دقت کن تروریست ها هم ازت استفاده میکنن!
  • اعتراف صهیونیست‌ها: قادر به نابودی حماس نیستیم
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • حزب الله لبنان: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهند ماند
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است