Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند- ايرنا - استاندار خراسان جنوبي گفت: يکهزار و 124 ميليارد تومان اعتبار پروژه هايي است که تا پايان سال جاري و در ايام الله دهه مبارک فجر در استان به بهره برداري مي رسد.

به گزارش ايرنا محمد مهدي مروج الشريعه روز دوشنبه در ستاد چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي استان افزود: پيگيري هاي مستمر فرمانداران استان با همکاري همه دستگاه هاي اجرايي و همراهي ائمه جمعه بايد صورت گيرد تا در زمان مشخص اين پروژه ها محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: در اين ايام بر اساس گزارشي که قرارگاه خاتم الانبيا در ستاد اقتصاد مقاومتي کشور ارائه کرد، قرار است 40 پروژه به ارزش يکصد و 18 ميليارد تومان که حاصل تلاش هاي اين قرارگاه در حوزه هاي نفت، گاز، آب، راه، صنعت، معدن، ابنيه ساختمان، ارتباطات و فناوري، کشاورزي است در ايام الله دهه فجر به بهره برداري مي رسد.
مروج الشريعه افزود: گزارشي که به رئيس جمهوري در اين ارتباط تقديم شد، نتيجه همه فعاليت هاي دستگاه هاي اجرايي ملي و استاني است.
وي اظهار داشت: در حوزه نرم افزاي و گفت و گو با مردم بايد عميق تر ورود کنيم و آن زماني قابل انجام است که خود بپذيريم که در يک مسيري با همگرايي، هم افزايي و همدلي در کنار هم قرار گرفته تا براي مردم اين مسائل را تبيين کنيم.
وي با بيان اينکه تقارن بزرگداشت کنگره 2 هزار شهيد و 40 سالگي انقلاب اسلامي در استان فرصت و نعمتي است افزود: آثار گراميداشت برگزاري اين کنگره تا پايان دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت واين فرصتي براي استفاده از اين تقارن است.
استاندار خراسان جنوبي گفت: به يک نظام اطلاع رساني مناسب با استفاده از تکنولوژي اطلاعات نياز داريم، فقط به بحث تبيين عملکرد 40 ساله نظام با مجموعه اي از روش هاي مرسوم گذشته تکيه نکنيم چون زبان و بيان مبادله افکار جامعه تغيير کرده که بايد از تکنولوژي اطلاعات با حداکثر ممکن استفاده کنيم.
مروج الشريعه افزود: در شهرستان همه مسئوليت با فرمانداران است، برش مسئوليت کارگروه هاي تخصصي در شهرستان ها با فرماندار است که از ابتدا در هماهنگي کامل با ستاد مرکزي استان برنامه هاي خود را تبيين کرده و جلسات مربوط خود را برگزار کنند.
وي اظهار داشت: ما به عنوان نمايندگان نظام و دولت وظيفه تبيين مباني ارزشي انقلاب اسلامي براي لايه هاي مختلف اجتماعي مردم را داريم.
وي تصريح کرد: تبيين صحيح بايد با حضور و مشارکت مردم باشد، براي بازدهي بهتر و اداي حق نظام مقدس جمهوري اسلامي حضور و مشارکت مردم لازم است.
وي اضافه کرد: فرمانداران از ظرفيت هاي سمن ها و تشکل هاي مردم نهاد، وراهاي اسلامي شهر و روستا و ... استفاده کنند.
مروج الشريعه ادامه داد: چگونگي آگاهي بخشي عملکرد 40 ساله نظام به نسل جوان مهم ترين موضوع است، کساني که بعد از شروع انقلاب اسلامي در دهه هاي 60،70 و 80 متولد شدند نيازمند اقناع و آگاهي بخشي هستند و اين اقناع مهمترن ظرافت و کلام متنفذ سخن سخنوران براي جوانان است.
وي با اشاره به اينکه شوراي اداري ويژه در خصوص ستاد چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب در استان ايجاد مي شود افزود: اين جلسه باشکوه و ارزشمندي براي تبيين عملکرد 40 ساله نظامي است که مبتني بر ارزش ها و معيارهاي الهي ايجاد شده است.
وي اظهار داشت: براي تحقق، پايداري و استمرار نظام مقدس جمهوري اسلامي در جغرافياي سياسي ايران و تسري آن به همه جهان هزاران شهيد بزرگوار تقديم شده است.
استاندار خراسان جنوبي بيان کرد: در سطح کشور بر مبناي گزارشي که وزارت کشور براي تبيين آن بخش از پروژه هايي که جداي از مساله عملکرد 40 ساله نظام در سال جاري بايد تقديم امت اسلامي شود، مجموعه برنامه هايي در صحن دولت و همه بخش هاي اجرايي نظام در حال تدوين و تبيين است.
ستاد چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ابتداي سال 1397 در خراسان جنوبي ايجاد شد.
7559 * 6054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری از افزایش پروژه‌های خدماتی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد ‌تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری، اقدام‌های اداره خدمات مهندسی و ظرفیت موجود در این شرکت را در سطح مناطق نفت‌خیز مطلوب دانست و گفت: همه باید از این ظرفیت برای رشد منطقه و بهره‌مندی خانواده‌ها و همشهریان از ثمره آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به آغاز پروژه‌های خدماتی در سال ۱۴۰۲ افزود: در حوزه پروژه‌های خدماتی تا رسیدن به مطلوب فاصله زیادی داریم و امسال باید این عقب‌ماندگی چندساله منطقه را جبران کنیم که این موضوع نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در تشریح اقدام‌های این شرکت طی سال ۱۴۰۲ گفت: در جریان احداث پروژه بام فرهنگی امیدیه، در کمتر از ۱۰ روز بیش از هزار و ۱۰۰ مترمکعب سنگ‌کاری انجام شد که این کار در نوع خود رکورد محسوب می‌شد.

تقی‌زاده احداث پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان، احداث خانه‌ بازی‌های دیجیتال ویژه بانوان، احداث کارخانه آسفالت، احداث کارگاه تولید دیوارهای بتنی و... را از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا دانست که  امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی نوسازی ناوگان حمل‌ونقل ترابری و تخریب و احداث ۴۸ باب منزل سازمانی فرسوده با نقشه‌های تازه را دو کار بزرگ در منطقه دانست که پارسال محقق شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری درباره روند اجرایی پروژه جاده امیدیه به جایزان گفت: در چند ماه پیش بیش از ۱۱ پل که در گذشته ساخته شده بود تخریب و دوباره ساخته شد و بیش از ۱۵۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و خاک‌برداری دوباره به کار اضافه شد که به‌زودی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد