Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی که قرار است به مناسبت هفته فرهنگی ایران در آذربایجان به این کشور سفر کند و در باکو و گنجه به اجرای برنامه بپردازد، امروز دوشنبه، چهارم تیر آخرین تمرین خود قبل از سفر را در تالار رودکی انجام داد.  

در این تمرین قطعات «جام تهی» از فریدون شهبازیان، «ساغر- ساغرم شکست ای ساقی» از همایون خرم، «بهار عاشق- در من این شور مستی خدایی است» و شعر محلی بختیاری «دست به دستمالم نزن جونم» از روح‌الله خالقی، «از خون جوانان وطن- هنگام می و فصل گل و گشت چمن شد» از عارف قزوینی، «خوشه چین- من که فرزند این سرزمینم» از نصرالله زرین‌پنجه، «ایران- ایران فدای اشک و خنده تو» از بابک زرین، «جام مدهوشی – می و میخانه مست و می کشان مست» از علی تجویدی، «سرود گل» از حسین دهلوی و همچنین «قطعه آذربایجانی» ایریلیق توسط ارکستر ملی ایران نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارکستر ملی ایران ششم و هشتم  خرداد ساعت ۱۹ در کشور آذربایجان، شهرهای باکو و گنجه روی صحنه می‌رود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فریدون شهبازیان سالار عقیلی ارکستر ملی ایران هفته فرهنگی ایران در آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد

دولت فیلیپین مدعی شد ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرده و آن‌ها به این کشور بازگشته‌اند.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه فیلیپین روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۸ ملوان این کشور که در نفتکش سنت‌نیکلاس حضور داشتند، به سلامت به کشور خود بازگشته‌اند.

۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد به‌دنبال تخلف کشتی «سوئز راجان» و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید سنت‌نیکلاس توقیف شد.

نفتکش سوئز راجان در اردیبهشت ۱۴۰۲ محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود.

ارتش همچنین اعلام کرد این نفتکش به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شده است.

فیلیپین اعلام کرد ملوانان این کشور به صورت گروهی به این کشور رسیدند و آخرین گروه ۶ نفره از آن‌ها، هفته گذشته وارد فیلیپین شدند.

دولت فیلیپین در بیانیه خود از جمهوری اسلامی ایران نیز تشکر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • عکس جنجالی سفیر ایران با مجری تلویزیون باکو
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند
  • لژیونر لالیگایی با پالما فسخ کرد
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند
  • بازخوانی پر پرواز شادمهر عقیلی با مجوز صداوسیما