Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، اظهار کرد: ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مرکب از نخبگان، کارآموزان و ائمه جمعه با هشت ماه فرصت تبیین شده است.

وی با بیان اینکه چهل سال علامت کمال رشد و نتیجه عقلانی انقلاب است، افزود: باید فارغ از صورت نمایشی بتوانیم تنها دو ستون از برهان و دلیل به طول چهل سال انقلاب اسلامی را به بار بنشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اسلام ما انقلاب ما است، گفت: اگر با ادعای مسلمانی به اسلام پایبند بمانیم، عدل را عمل کنیم و با شعار علم تمام کارهای ما دانش بنیان باشد انقلاب و اسلام دنیا را به بهشت تبدیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وقتی طبق منافع شخصی و مسائل نفسانی عمل شود، هیچ کاری از پیش نخواهد رفت، عنوان کرد: پس از چهل سال باید عقل خود را تنظیم کنیم.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اگر ستاد بتواند مفهوم تنظیم عقل را به مردم و جامعه برساند موفق خواهیم شد و بالا دست قرار خواهیم گرفت و اگر درست عمل نکنیم قطعا ضرر خواهیم کرد، بیان کرد: ایثار، محبت، همکاری و محبت را باید در انقلاب پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه امید است ستاد توانمند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بتواند در ۲۲ بهمن ماه امسال نتیجه ای روشن و شفاف به دست آورد، اظهار داشت: تمامی جامعه باید از خواب غفلت و بی تفاوتی به شعار اسلام و انقلاب بازگردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر بتوانیم از مولفه های نظام و انقلاب درست استفاده کنیم قطعا سرنوشت کشور و جهان تغییر خواهد کرد.

کد خبر 4330144

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گرگان بوشهر شهرکرد مشهد خبرگزاری مهر شیراز کرمانشاه یاسوج عید سعید فطر خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از اعضای شورای تأمین و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه‌سرا به مناسبت سالروز تأسیس سپاه اظهار کرد: اوایل انقلاب، شاهد اتفاقات و درگیری‌های داخلی بسیار از سوی منافقین بودیم که به امنیت کشور صدمه زده بود؛ منافقانی که دست‌پرورده آمریکا و حتی از داعش بدتر بودند و جنایات بسیاری را علیه این مردم مرتکب شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هم‌آوایی میان مسؤولان و پیشرفت‌های امروز کشور با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: در بحران جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم اما خداوند ما را به جایگاهی رساند تا امروز در برابر قدرت‌های نظامی دنیا بایستیم و نه‌تنها در عرصه نظامی بلکه در تمام زوایای مربوط به امور کشور رشد کرده‌ایم و امکانات و خدمات حتی به روستاهایمان رفته است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی افراد با هر بهانه‌ای فقط درصدد حمله غیرمنصفانه به ارکان نظام هستند و در زمین دشمن بازی می‌کنند، تصریح کرد: کار دشمن هم هجمه وارد کردن و بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه است.

امام جمعه رشت با اشاره به نیروهای توانمند و سالمی که در سراسر کشور در حال نقش‌آفرینی هستند، گفت: باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم؛ امروز بیش از ۹۰ هزار دانشجو داریم که در حال تحصیل هستند و دانشجوهای علوم پزشکی و نظامی قوی هم داریم که مایه افتخار هستند.

وی به حضور حماسه ساز مردم در راهپیمایی روز قدس و صفوف نماز عید فطر در شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: این مردم بصیر با درک شرایط می‌دانند کجا باید در راه رضای خدا قیام کنند؛ رهبر معظم انقلاب هم با تاکید بر مسئله جهاد تبیین خواستار گفتن موفقیت‌ها و یادآوری ایام‌الله برای مردم شده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به مسؤولان گفت: مطالبات مردم، زیاد و به حق است اما با توجه به امکانات قطعاً نمی‌توان پاسخگوی همه مطالبات مردم بود اما باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیرید و در هر حال با چهره گشاده و نیکو با مردم روبه‌رو شوید.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه همه مشکلات با هماهنگی و هم‌آوایی میان مسؤولان در شهرستان‌ها قابل برطرف شدن هستند، عنوان کرد: حضور میدانی مسؤولان بین مردم سبب خوشحالی و رضایت مردم خواهد شد و باید جدی گرفته شود.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی درباره برطرف کردن غم‌های دیگران افزود: در روایات آمده است هرکسی غمی را از چهره‌ای بزداید، خداوند غم‌های دنیا و آخرت او را برطرف خواهد کرد.

وی در پایان با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند و به قدرتمندی سپاهی که از دل مردم و با مردم است، باور دارند.

کد خبر 6084429

دیگر خبرها

  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • دوم اردیبهشت و روایتی از خانه‌تکانی که در دانشگاه‌ها اتفاق افتاد
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است