Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مهران سوادکوهی مدیر برنامه ریزی شرایط فعلی صنعت بانکداری را بسیار حساس دانست و اظهار داشت: در حال حاضر همه بانکها خدمات مشابهی را ارائه می‌کنند و این صنعت با شرایط حساسی روبرو است. در این شرایط بانکهایی موفق خواهند شد که مدل و الگوی جدیدی را معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوادکوهی افزود: در بانکداری سنتی بخش IT نقش توانمند ساز را داشت. اما در مدل بانکداری دیجیتال نقش IT تحولی است. فرآیندها و ساختار و نوع تکنولوژی را تغییر می دهد. وی با اشاره به سرعت تغییرات تکنولوژی گفت: برای اجرای فاز انتقال از مدل سنتی به مدل جدید بانکها مجبورند عملیات توسعه را با سرعت بیشتری پیگیری کنند. سوادکوهی در پایان با اشاره به چشم انداز و استراتژی کلان بانک ایران زمین در سال 1400 گفت: در این تبدیل شدن به بانک دیجیتال، باید توانمندی های نیروی انسانیمطابق با شرایط جدید تغییر کند تا بتوانیم توان پرسنل را با اهداف آینده خود تطبیق دهیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف فعلی خودروی‌های برقی کمتر از ۱۰ مگاوات است

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: تعداد خودرو‌های برقی در کشور بسیار محدود است و میزان تقاضا و مصرف در حوزه خودرو‌های برقی در سال ۱۴۰۲ کمتر از ۱۰ مگاوات بوده است. ۸ برای ایجاد جایگاه شارژ خودرو‌های برقی نقطه در تهران و سایر مناطق کشور در نظر گرفته شده که وزارت نیرو همکاری لازم را برای تأمین برق آنها خواهد داشت.

او افزود: انتظار می‌رود سال آینده با ورود ۸۰ هزار خودروی برقی به کشور میزان مصرف این نوع از خودرو‌ها در کشور مجموعا به حدود ۴۰ مگاوات برسد که ایجاد زیرساخت‌های لازم در این حوزه پیگیری خواهد شد.  در وزارت نیرو  تامین زیرساخت‌های لازم برای توسعه خودروهای برقی  در دستور کار قرار داده و در این زمینه با وزارت صمت همکاری می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • سوئیفت و راه‌اندازی پلتفرم جدید برای ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی
  • تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • ماجرای نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی چه بود؟
  • نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
  • ماجرای نامه دختر رضاخان به امام خمینی (س) + عکس
  • استقبال گسترده و کم نظیر علاقمندان از موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز
  • مصرف فعلی خودروی‌های برقی کمتر از ۱۰ مگاوات است
  • نماینده مجلس:دولت رئیسی کاری کرده که حتی شرکتهایی که کار دانش بنیان نمی کنند، خودشان را دانش بنیان جا می زنند
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم