Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:51:47 GMT

پدر شهید مدافع حرم به فرزندش پیوست

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۸۳۸۵

پدر شهید مدافع حرم به فرزندش پیوست

تبریز-ایرنا- ' رضا عدالت اکبری ' از فرماندهان دوران دفاع مقدس، پیشکسوت عرصه جبهه و جنگ و پدر شهید صادق عدالت اکبری، از شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حاج رضا اکبری در طول هشت سال دفاع مقدس در رده های مختلف سپاه و لشکر 31 عاشورا خدمت کرد و از فعالان فرهنگی و عقیدتی بسیج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی به مناسبت درگذشت حاج رضا عدالت اکبری، با اشاره به اینکه خبر عروج یکی دیگر از یادگاران درخشان عرصه جهاد و شهادت، مایه غم و اندوه فراوان شد، تصریح کرد: مردم انقلابی تبریز این مرد نستوه را به مجاهدت و خدمت در راه انقلاب می ‌شناسند و به حق که این گونه است و این پاسدار عزیز، عمر پرعزت خود را در راه همراهی با انقلاب و ولایت صرف کرد.
در این پیام آمده است: خاطراتی که جوانان و بسیجیان از این فرمانده دلاور به یاد دارند سراسر شجاعت بود که با اخلاص کامل، خود را وقف این مسیر نورانی کرد؛ در ایام فتنه سال‌های 78 و 88 این فرمانده بزرگ، شبانه روز در خط مقدم مبارزه با بدخواهان و فتنه انگیزان حضور داشت و به حق نقش بزرگی در خاموش کردن آن فتنه ها داشت.
در پیام فرمانده لشکر عاشورا اضافه شده است: زندگی شرافتمندانه لایق این عزیزانی است که حتی در این راه از تقدیم صادق، فرزند پاسدار خویش نیز دریغ نکرد و ابراهیم وار اسماعیل خویش را به قربانگاه سرزمین شامات فرستاد تا در راه دفاع از حرم اهل بیت و مستضعفان عالم، غریبانه و در اوج عزت به جمع شهدای جبهه جهانی مقاومت پیوست.
پیکر حاج رضا عدالت اکبری فردا سه شنبه با حضور مردم شهیدپرور تبریز تشییع می شود.
3038/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي شهدا پدر مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود

ایسنا/فارس فرمانده سپاه شهرستان کازرون از برگزاری پیش کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس همراه با یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: گردان پیروز حضرت زینب(س) لشکر ۱۹فجر در عملیات مختلف در هشت سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده است که در این راه قریب به یک‌صد شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید استان فارس با برگزاری یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) فردا پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی ظهراب قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر و روایتگری فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • لیست دادگاه های تبریز
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی