Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از راه اندازی ۵۰ خانه ورزش برای اولین بار در استان کردستان خبر داد و افزود: لوازم و تجهیزات خریداری شده و به زودی توزیع خواهد شد.
قریشی مدیر کل بهزیستی استان کردستان هم در این جلسه با اشاره به کاهش سن اعتیاد و شیوع آن در بین جوانان وگسترش کانون‌های اعتیاد به سمت روستا‌های استان کردستان گفت: این یک هشدار به خاواده‌ها و مسئولین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مبارزه با اعتیاد کار یک نهاد و یک فرد نیست و باید امکانات فرهنگی و نهاد‌های تاثیر گذار در مقابله با این پدیده همکاری لازم داشته با شند.
توان فرماندار شهرستان دیواندره هم در این جلسه گفت: پارسال ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره در قالب مشاغل خانگی به معتادان بهبود یافته پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جلسه مبارزه مواد مخدر کردستان شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: بر اساس تصمیمات جلسه مشترک مسؤولان نیشابور با مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در بهمن  ۱۴۰۲ مقرر شده است فهرست طرح های پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان در شهر نیشابور برای اجرای طرح مولد سازی اعلام تا این موضوع در جلسه بعدی در شهرستان بررسی و تصمیم گیری شود که تا کنون فهرست پیشنهادی آن اداره کل ارائه نشده است.

احمد همت آبادی افزود: شورای اسلامی نیشابور مخالفت جدی خود را با مصوبه کمیسیون ماده ۵ برای چندمین بار به صورت رسمی اعلام کرده و مصرانه پیگیر حذف ورزشگاه انقلاب نیشابور از فهرست اموال دولتی مشمول طرح مولد سازی است.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب