Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،مسعود امامی یگانه در همایش آموزشی شهرداران و شوراهای شهر اردبیل در سرعین افزود: امسال دوره آموزشی متعدد برای شهرداران، اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری ها به صورت کاربردی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این راستا یک دوره آموزشی به مدت سه روز در شهر سرعین با هدف ارتقا تخصص مدیران و کارشناسان شهرداری ها با قوانین و مقررات حوزه های تخصصی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل با بیان اینکه محوریت این دوره آموزشی آشنایی با کمیسیون های مالی و معاملاتی در شهرداری ها است، ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره با نحوه تملک املاک در شهرداری ها و شیوه های کاربردی آشنا می شوند.

وی با اشاره به بهره گیری از اساتید متخصص در این حوزه یادآور شد: از دیگر محورهای این دوره آموزشی آشنایی با انواع درآمد و درآمد پایدار در شهرداری ها و حوزه شهری است و تلاش می کنیم در تمامی زمینه ها از فرصت های موجود بهره مند شویم.

به گفته امامی یگانه این دوره با حضور مدیران و مسئولان شهرسازی، مالی، حسابداری، امور حقوقی، درآمد و کارشناسان حوزه های ذیربط در قالب سه عنوان دوره برگزار می شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر این طی سال جاری دوره های آموزشی متعددی با موضوعات و عناوین کاربردی برای شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و کارکنان شهرداری ها پیش بینی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای شورای اسلامی شهر درآمد شورای شهر شهرداری قوانین و مقررات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دبیر علمی سومین دوره زیست عفیفانه گفت: این طرح به همت معاونت آموزش زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش با حضور ۲۰۴ معلم، از استان‌های تهران، همدان، گیلان، گلستان و البرز برگزار شده است. سمانه امینی با اشاره به بخش‌های آموزشی این دوره افزود: کلاس‌های فرزندپروری، رسانه و نوجوان، پند بیهوده و برادران دروغین توسط اساتید دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد و محققان بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی آموزش داده می‌شود.  وی گفت: دوره اول و دوم این طرح، مرداد و آبان ماه با حضور ۲۰۰ نفر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • ۱۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع دستی بهره‌مند شدند
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • بیش از ۲۵ هزار البرزی آموزش‌های امدادی را فراگرفتند
  • بهره مندی بیش از هزار نفر از دوره های آموزشی صنایع دستی