Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ کهزاد سروستانی  با بیان اینکه یک مرد برای زنان در سالن اجتماعات شرکت ملی حفاری ایران کارگاه آموزشی آرایشگری و تاتو برگزار کرده است، اظهار کرد: مدرس مرد در این کارگاه آموزشی اقدام به آرایش زنان و اجرای تاتو برای آن‌ها کرد.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان اینکه این موضوع به دستگاه قضائی گزارش شد، گفت: متأسفانه تاکنون برخورد لازم صورت نگرفته و همین موضوع سبب اعتراض شدید آیت‌الله موسوی‌جزایری، نماینده، ولی فقیه در خوزستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه شخص برگزار کننده دوره نه تنها تنبیه نشده بلکه به‌عنوان رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه انتخاب شده و این انتخاب سبب اعتراض و مخالفت جدی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، اداره اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی

 

برگزاری کلاس آرایشگری با مربی مرد برای زنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی که قرار بود امشب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

گفته می‌شود که برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با باشگاه استقلال خوزستان هماهنگ نشده و ۲ تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه پیدا نکردند.

با توجه به شرایط حساس و پایانی رقابت‌های لیگ یک، انتظار می‌رود که باشگاه استقلال خوزستان پاسخگوی این موضوع باشد.

دیگر خبرها

  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • بساط خیر و برکت زنانه
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم