Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجید بنی‌فاطمه با اشاره به ارادت خود نسبت به حجت‌الاسلام حسینی از دوران کودکی گفت: یکی از دلایل محبوبیت ایشان این بود که به هر آنچه می‌گفت، عمل می‌کرد. ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم ترحیم و یادبود حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر موسوی حسینی روز گذشته (یکشنبه سوم تیرماه) با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله ری‌شهری، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسینی(ع)، محمدباقر قالیباف، حجج اسلام سیدمجتبی و سید‌مسعود خامنه‌ای، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی، حسین شیخ‌الاسلام مدیرکل سابق امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار حسین نجات جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعۀ موقت تهران، علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، آیت‌الله جاودان استاد اخلاق، آیت‌الله محمدباقر تحریری تولیت مدرسۀ علمیه مروی و بسیاری از چهره‌های فرهنگی و حوزوی دیگر در مسجد فائق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سید مجید بنی‌فاطمه» مداح اهل بیت(ع) در حاشیۀ این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، دربارۀ شخصیت و ویژگی‌های مرحوم حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر حسینی گفت: ما از دوران بچگی نسبت به حجت‌الاسلام حسینی ارادت داشتیم و مثل بسیاری از مردم همراه با خانواده به کلاس درس اخلاق ایشان می‌آمدیم و کسب فیض می‌کردیم.

وی با بیان این مطلب که "من آرزوی دیدار حجت‌الاسلام حسینی را داشتم"، اظهار کرد: به‌خاطر دارم که روزی سفری به مشهد مقدس داشتیم که آن سفر را با مرحوم حسینی رفتیم.

بیشتر بخوانید:

عسگری: حجت‌الاسلام حسینی برای خانواده‌ها برکت بودسردار نجات: مرحوم حجت‌الاسلام حسینی از علمای نسل اول انقلاب بودحدادعادل: حجت‌الاسلام حسینی، خدمتگزار انقلاب اسلامی بود

بنی‌فاطمه با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام حسینی بسیار فرد کم‌حرف و کتومی بود، گفت: حدود 10 یا 12 سالی بود که دیگر ایشان را ندیدم تا این روزهای اخیر که خبر وفات ایشان را دریافت کردم.

این مداح اهل بیت(ع) در پاسخ به این سؤال که علت محبوبیت بسیار حجت‌الاسلام حسینی میان مردم چیست، خاطرنشان کرد: مرحوم حسینی به هرآنچه می‌گفت عمل کرد و این مهم‌ترین موضوع در این زمینه است.

انتهای پیام/

R1410/P1356/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اهل بیت علیهم السلام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل بیت علیهم السلام اهل بیت علیهم السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا به مصاف ترکمنستان رفت و به پیروزی رسید.

تیم ایران در این بازی با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی رسید.

رقابت‌های کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان آغاز شده است.

ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان:

فاطمه صالحی-فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاچاریان-فاطمه رضایی-تانیا جهانشاهی-مائده بی رنگ-سمیه اسماعیلی - مریم دینی -زهرا خانلرزاده

کد خبر 6085531

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • رونمایی از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • چه کسانی در مراسم ختم مرحوم پرویز داودی حضور داشتند؟
  • رسالت جشنواره رسا بازخوانی و ترویج نهج البلاغه در عرصه دانشگاه است
  • اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال دختران زیر ۱۵ سال