Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: صدور نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی در ٥ استان دیگر آغاز شد.

ایران آنلاین / سید تقی نوربخش همزمان با آغاز برنامه حذف دفترچه کاغذی در مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی در استان های قزوین، همدان، سمنان، اردبیل و خراسان جنوبی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی این استان ها، اظهار داشت: اجرای موفق این برنامه با ایجاد بستر فرهنگی و اجتماعی و همکاری سایر اجزای نظام سلامت قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت بهداشت به عنوان متولی نظام سلامت بیشترین همکاری را با برنامه حذف دفترچه های کاغذی دارد و اجرای موفق این برنامه با حمایت وزیر بهداشت اجرایی شد. نوربخش ادامه داد: سازمان نظام پزشکی نیز بابت صدور مجوز امضای دیجیتال همکاری بسیار موثری در اجرای این برنامه دارد و تمامی اجزای نظام سلامت آماده همکاری و هم افزایی برای موفقیت اجرای برنامه نسخه الکترونیک هستند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پرداخت به روز ٦٠ درصد مطالبات پزشکان همکار این برنامه را از مهمترین مزایای ایجاد شده عنوان کرد و گفت: برای پرداخت ٦٠ درصد مطالبات داروخانه های همکار این برنامه نیز درحال پیگیری هستیم و با توجه به زمینه سازی های انجام شده این کار نیز به زودی به مرحله اجرا می رسد.

نوربخش انتخاب استان های مجری این مرحله از برنامه نسخه الکترونیک را بر اساس وجود آمادگی در استان ها عنوان کرد و گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته این برنامه تا پایان سال جاری در تمامی استانها آغاز می شود.

مهدی درخشان معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز، گفت: نسخه الکترونیک یک طرح ملی است که به خوبی در حال توسعه در کشور است و امیدواریم مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال شاهد اجرای برنامه در کل کشور باشیم.

وی افزود: معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی از استان هایی که در اجرای این برنامه پیشگام هستند حمایت می کند و اجرای این برنامه را گام موثری در راستای توسعه بیشتر خدمات درمانی و ارتقاء خدمات سازمان تأمین اجتماعی می دانیم./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر اسدی عصر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: ۲ هزار و ۴۰ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی شرکت کرده‌اند.

وی درباره برگزاری این آزمون گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار خواهد شد و افراد قبول شده بعد از طی سایر مراحل به استخدام سازمان تأمین اجتماعی در خواهند آمد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: در این آزمون یک‌هزار و یازده نفر خانم و یک‌هزار و ۲۹ نفر آقا شرکت کرده‌اند.

اسدی در مورد تاریخ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی گفت: این آزمون روز جمعه ۳۱ فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کردستان یادآور شد: ساعت ۷.۳۰ درب‌های محل آزمون برای شرکت کنندگان باز گردیده و رأس ساعت ۹ صبح آزمون برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این آزمون در دانشکده فنی مهندسی، دانشکده علوم انسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان و دبیرستان وابسته به دانشگاه زانیاران برگزار می‌شود.

کد خبر 6081394

دیگر خبرها

  • عده‌ای از طرف شبکه‌های تقلب اجیر شده‌اند که در کنکور غایب باشند | یک روش ابداعی و پیچیده را برای مبارزه با تقلب آغاز کرده‌ایم
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ پاسخ بیمه سلامت
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری