Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخوردسواری پژوپارس با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵ محور" چابهار - جکیگور"، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه سواری پژو پارس به علت انحراف به چپ با سواری پژو ۴۰۵ برخورد که بر اثر شدت ضربه وارده سرنشین سواری پارس جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر از سرنشینان پژوپارس مجروح که به مرکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان با اعلام دوطرفه بودن محور‌های جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست: در مسیر مجاز خود حرکت کنند و از تجاوز به چپ بپرهیزند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تصادف در چابهار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شادی نیا گفت:به دنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی در محور صوفیان _شبستر پایگاه‌های اورژانس شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت:کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تایید کردند و چهار مصدوم را تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال دادند.

گفتنی است حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت