Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش گرامیداشت شهید بهشتی همزمان با هفتم تیر با سخنرانی صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اصفهان برگزار می‌شود. ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد اژه‌ای ظهر امروز در نشست خبری با موضوع همایش بزرگداشت شهید بهشتی اظهار داشت: شخصیت شهید بهشتی فراتر از این است که در یک روز و در قالب یک برنامه گنجانده شود، به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تصمیم بر این شد که امسال ویژه‌برنامه‌ای برای گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و 72 تن از یاران ایشان در اصفهان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز ما بیشترین نیاز را به شناخت چنین شخصیت‌هایی دارد، افزود: لازم است یاران امام خمینی(ره) که در معماری انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشتند را برای نسل امروز معرفی کرد و در همین راستا به دنبال یک تلاش جمعی برای اجرای ویژه‌ برنامه‌ای در همین زمینه هستیم.

رئیس ستاد برگزاری همایش گرامیداشت شهید بهشتی با اشاره به جزئیات این برنامه گفت: محور برنامه‌های تدارک دیده‌شده «شهید بهشتی» است و یاد و خاطره سایر شهدای بزرگوار هفتم تیر از جمله شهید علی‌اکبر اژه‌ای نیز در این همایش زنده می‌شود.

وی با بیان اینکه چهره‌های فرهنگی شهر اصفهان در سال 60 خاطرات و نقطه نظرات مهمی پیرامون شخصیت شهید بهشتی دارند که برای نسل امروز شرح داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: مستند‌های تصویری با محوریت شخصیت و زندگی شهید بهشتی آماده شده که از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود.

اژه‌ای گفت: همایش ویژه هفتم تیر، پنجشنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشا در سالن اجتماعات سیدالشهدای مرکز شهید بهشتی و با سخنرانی محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و بیان نقطه نظرات یاران این شهید و همچنین تعدادی از چهره‌های شاخص فعلی از اهالی قلم و شخصیت‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳