Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:59:13 GMT

وقتی آتش‌پاره وارد شهر می‌شود در بازار نشر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۹۱۶۰

وقتی آتش‌پاره وارد شهر می‌شود در بازار نشر

رمان «وقتی آتش‌پاره وارد شهر می‌شود» نوشته کاترینا نانستاد با ترجمه رقیه بهشتی از سوی انتشارات آفرینندگان منتشر شد. ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، رمان «وقتی آتش‌پاره وارد شهر می‌شود» نوشته کاترینا نانستاد به تازگی با ترجمه رقیه بهشتی توسط انتشارات آفرینگان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاترینا نانستاد داستان این کتاب را با الهام از داستان‌های هانس کریستین اندرسون نوشته است.

«وقتی آتیش‌پاره وارد شهر می‌شود» یک داستان زیبا و جذاب و پر از شخصیت‌های جالب است که برنده جایزه پاتریشیا رایتسون بخش ادبیات کودک 2014 شده است. زبان این کتاب آن‌قدر منحصربه‌فرد و تأثیرگذار است که خواندن آن علاوه بر بچه‌ها به بزرگ‌ترها هم پیشنهاد می‌شود.

ماریا دختری ده‌ساله است که بعد از مرگ مادرش به روستایی می‌رود که مادربزرگش در آن‌جا زندگی می‌کند، داستان تضاد ایجاد شده در زندگی دختربچه را نشان می‌دهد. او در شهری مدرن با تمام امکانات، تفریحات و آزادی‌هایش مجبور است روزهایش را در طویله سپری کند و با حیوانات مزرعه سر و کار داشته باشد و وقتی که قرار است به مدرسه برود با رفتارها و آموزش‌هایی روبه‌رو می‌شود که اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.

در پشت جلد این کتاب آمده است:‌ «خواندن این کتاب فوق‌العاده تجربه‌ای است که هرگز فراموش نمی‌شود. واقعاً جادویی است؛ مثل اولین‌باری که به سیرک می‌روید یا اولین‌باری که ستاره دنباله‌دار می‌بینید. خانم نانِستاد در نوشتن این کتاب از قصه‌های هانس کریستین آندرسن الهام زیادی گرفته است.»

 «وقتی آتیش‌پاره وارد شهر می‌شود» در 198 صفحه، شمارگان هزار و 100 نسخه و قیمت 13 هزار تومان از گروه انتشاراتی ققنوس منتشر شده است.

انتهای پیام/

R1013198/P1013197/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات کتاب و ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)

همین الان و زیر ۵ دقیقه در صرافی بین المللی "کوینکس" ثبت نام کنید با ۳ خبر خوب:

1- کوینکس، به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال جهان، از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند و تمام مراحل به فارسی است.

2- برای همیشه ۱۰ درصد از کارمزد تراکنش تان را به حساب خودتان واریز می کند.

3- گروه تخصصی "کِی و چی" به عنوان "سفیر رسمی" کوینکس برای فارسی زبانان جهان، هم آموزش رایگان می دهد و هم می گوید کی، چه ارزی را بخرید و کی بفروشید تا سود دلاری داشته باشید: لینک ثبت نام در کوینکس

لینک عضویت در کانال تلگرامی "کِی و چی" (دوره های آموزش آنلاین و رایگان در این کانال اطلاع رسانی می شود): @keyochi

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد
  • نظربازی با اصفهانِ اردیبهشتی
  • وقتی «علی خاوری» ابراهیم هادی زمانه شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت