Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@15:01:13 GMT

بلال بخورید و از خط قرمز نگذرید

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۹۴۸۰

بلال بخورید و از خط قرمز نگذرید

چه اصراریست از خط قرمز بگذرید...؟ به جایش بلال بخورید، غروب خورشید را تماشا کنید، زباله نریزید و سوار بر جت اسکی، طول و عرض خزر را لذت ببرید!

قدس انلاین - گروه استانها - حسین احمدی: دنبال کسی نگردید، با شما هستم که در فصل گرما مثل میلیون ها مسافری که شوق دریا و شنا دارند، دلتان می خواهد تشریف ببرید بالای نقشه و برای خودتان تعطیلات مطبوع دست و پا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدم تان سرِ چشم شمال، اما خوب است که به ابتدایی ترین اصول مراقبت هم پایبند باشید...! منظور، التفات به تابلوهای هشدار است... خصوصاً تابلوی «منطقه ممنوعه شنا»... همان که متاسفانه از همه ی علائم انگار پرمشتری تر است.

به مذاق تان خوش بیاید یا نه، باید گفتنی ها را گفت... اینکه بدون توجه به علائم در رودخانه و دریاچه و سد و تالاب و دریا، شناگر نشوید... شانه بالا نیندازید به راهنماهای فلزی کاشته شده... و بدانید با ۴۷۰ کیلومتر ساحل و ۵۰۰ نقطه کور و سالانه حدود ۱۵۰ نفر غریق، اصلاً نمی شود به مقررات پوزخند زد و از کنارش، یلخی و بی خیال گذشت.

که این تراژدی بزرگی ست که با وجود محدوده ممنوعه، پرچم سیاه، غریق نجات، تابلوی هشدار، نیروهای هلال احمر و انتظامی باز به امنیت و سلامت خود پشت پا زد و زندگی گرانبها را به دامن مرگ انداخت.

خارج از طرح ها به تفریح پرداخت و بی توجه بود به آمار غرق شدگان و به توپوگرافی خزر که می گوید همه مساحتش مناسب شنا نیست! بی توجه بود که تابلوهای ایست، فرشته نجات اند.

ان شاالله امسال که باروبندیل سفر به استان های ساحلی را می بندید، یک چیزهایی را هم مرتب توی ذهن تان بچینید؛ درست شکل اثاثی که در صندوق اتومبیل جای می دهید.

که ترتیب اش بشود: اینکه سرِ سازش با خود و کائنات را دارید و با درایت گردشگری می کنید... باخبرید که آمار جانباختگان ارتباط مستقیمی با عدم رعایت قوانین دارد... و پی دوپینگ روحی و چند مترمکعب شادی می آیید و می خواهید برای کسب حال خوش، سنگ تمام بگذارید...

و خلاصه کلام اینکه حواستان جمع است که دریا چه اُعجوبه ناشناخته ایست!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تابستان خزر دریا سواحل مازندران شنا طرح های دریا غرق شدن غریق نجات منطقه ممنوعه شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است

سیدحسین حسینی در جلسه شکل گیری شهر مولد استان بوشهر با حضور استاندار، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریا پایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

 وی شهر‌های مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهر‌های مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهر‌های مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانواده‌ها دارند و در اجرایی‌شدن شهر‌های مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، افزود: شهر‌های مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوار‌ها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرایی شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهر با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده و نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در آیین امضای این قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • یک آزمایش جالب زیر آب : شکستن تخم شترمرغ کف دریا (فیلم)
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید