Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی- دکتر اقبال شاکری در گفت و گو با افکارنیوز با اشاره به خواب یک ساله شهر در مدیریت ناقص دکتر نجفی گفت: در یک سال گذشته شهر در بلاتکلیفی به سر برد با آنکه از ابتدا مشخص بود که آقای نجفی برای ماندن وکار کردن در شهر نیامده است اما دامنه سریع تغییر مدیرانی که یا با کار شهری آشنا نبودند یا حداقل اشراف چندانی به چون و چند امور شهری نداشتند آنچنان با سرعت و شتاب انجام گرفت که بخش زیادی از مدیران کارآمد شهرداری جای خود را به مدیران تازه کار سپردند!

وی آسیب های طرح های ناکارآمد را متوجه شهروندان دانسته دراین باره اظهار داشت: بیش از ده ماه شهر درگیر ودار تغییرمدیریتی رنج ها وآسیب های فراونی به خود دیده از خسارت هایی که تا کنون به محیط زیست وارد شده و عدم کنترل خسارت در یک روز برفی در زمستان سال گذشته تا افزایش سردرگمی مردم در طرح ترافیک و افزایش آلودگی هوا و ترافیک و افزایش قیمت های سرسام آور طرح ترافیک همه و همه ناشی از تغییراتی است که بدون کارشناسی و براساس ارتباط و سیاسی کاری به شهر تهران تحمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران خطاب به آقای افشانی گفت: به نظر می رسد بیشتر از اینکه این تغییرات مدیریتی به نفع شهر باشد به ضرر شهر تمام شده چرا که شهر را در هاله ای از سکون قرار داده است. بی شک تغییر مدیران در حالی پذیرفتنی است که روند بهتری را برای شهر و شهروندان به تصویر بکشند در حالی که در ده ماه گذشته خلاف این موضوع اثبات شده است. بنده ضمن اینکه به آقای افشانی به عنوان شهردار جدید تهران حق تغییر معاونین خود را براساس قانون می دهم که بخواهند براساس انتخاب خود با معاونین کار کنند اما لازم است ایشان با توجه به تلاطم و تغییر تحولاتی که در شهرداری رخ داده به این موارد دقت کنند که با حداقل تغییرات یا انتخاب بهترین هایی که بتوانند مشکلات یک سال گذشته را رفع کنند دست به تغییراتی در شهرداری تهران بزند.

وی با اشاره به تشدید بار کم کاری ها در شهر تهران خاطر نشان کرد: امروز شهر تهران از ده ماه بلاتکلیفی رنجیده وقامتی خمیده دارد از این رو تغییر مدیریت ها و بی توجهی به شایسته سالاری می تواند بار کم کاری و بی توجهی به مسائل شهری را که در مدت یاد شده بسیار عمیق شده تشدید کند. انتظار می رود مسائلی چون حمل و نقل در تهران بزرگ که از اولویت های شهروندان به شمارمی رود و حمل ونقل ریلی که بر کاهش آلودگی هوا وترافیک وسرعت بخشی در رفت وآمدها تاثیر گذار است مورد توجه شهردار جدید قرار بگیرد. از سوی دیگر توجه به معاونت های کلیدی چون شهر سازی و خدمات شهری نیز بسیار حائز اهمیت است چر که تغییر مکرر در چنین حوزه هایی به از دست رفتن سرمایه و فرصت در شهر می انجامد و هر آنچه هزینه به جای می گذارد به صورت مستقیم بر مردم تحمیل می شود همانگونه که مردم در ده ماه گذشته شاهد حداقل امکانات و خدمات از سوی مدیریت شهری بوده اند از این روانتظار می رود شهر بیش از این درگیر تنش های تغییراتی قرار نگیرد وحتی اگر تغییری رخ می دهد برخلاف گذشته رویکردهای مدیریتی و تجربه گرایی وشایستگی افراد به طور خاص در آن لحاظ شود تا شاهد جان گرفتن شهر باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خواب شهرداری محیط زیست زمستان ترافیک آلودگی هوا افزایش قیمت کارشناسی شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران قانون مشکلات شهرداری تهران حمل و نقل سرمایه زمستان شورای شهر تهران شهر تهران کارشناسی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محسن جلکانی گفت: بر اثر بارش‌های شدید چند روز گذشته، دیوار ۲۰ منزل، ۱۰۰ اصله درخت کنار کهنسال تخریب شد.

وی افزود: همچنین این بارش هت موجب، تخریب ترانس تاسیسات آب شرب شهری، محصولات گندم و جو کشاورزان و برخی زیر ساخت‌های شهری شد.

شهر جنت مکان در شهرستان گتوند قرار دارد.  

بارش شدید باران در چند روز گذشته در شهر‌های مختلف استان موجب خسارت به زیر ساخت‌های شهری، روستایی و مناطق عشایری شد.  

دیگر خبرها

  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟