Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@23:07:12 GMT

7 تیر، چهره نفاق را برملا کرد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۹۶۶۵

به گزارش ایکنا از اصفهان، جعفر عسکری در نشست خبری مطبوعاتی و رسانه‌ای سالگرد هفتم تیر،هفته قوه قضائیه وهفته بازخوانی وافشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: حادثه هفتم تیر یادآور چهره منحوس نفاق و اتحاد شوم دشمنان داخلی و خارجی علیه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: چهره نفاق از بدو پیروزی انقلاب تا امروز خود را در برخی زمینه‌ها نشان داده و امروز نیز بسیاری از مشکلات در داخل کشور ناشی از وجود این چهره های نفاق و نفوذی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: کودتای ۲۸ مرداد، تاراج بردن ثروت ملی، حمایت و تحکیم پایه‌های حکومت استبداد شاهنشاهی، تاسیس سازمان مخوف ساواک، کشتار هزار نفر از مردم در قیام خونین ۱۵ خرداد و تحمیل قانون کاپیتولاسیون از حمله جنایت‌های آمریکا قبل از انقلاب در ایران است.
عسکری ادامه داد: اکنون که چهل سال از عمر انقلاب می‌گذرد، آمریکا همچنان به جنایات‌ها و دشمنی‌ها خود علیه ایران ادامه می‌دهد که نموه بارز آن تبدیل سفارتخانه این کشور به لانه جاسوسی، مصادره اموال ایران که هنوز در اختیار آمریکاست، حمله نظامی در واقعه طبس، حمایت از کودتاهای مختلف از جمله کودتای نوژه، چراغ سبز به صدام برای حمله به ایران، حمایت تسلیحاتی واطلاعاتی به صدام در هشت سال دفاع مقدس، تأمین سلاح‌های شیمیایی عراق علیه ایران، حمله به کشتی ها و سکوهای نفتی ایران، ساقط کردن هواپیمای مسافربری، حمایت از سازمان منافقین اعمال تحریم های ظالمانه که چنان ادامه دارد و حمایت از گروه‌های تروریستی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: آمریکا همچنان در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دشمنی‌های خود ادامه می‌دهد که نمونه بارز آن تخریب شخصیت‌ها، ایجاد بی اعتمادی، تزریق ناامیدی و یاس به جامعه، ساخت فیلم‌های ضد ایرانی و ضد اسلامی، تهدید مستمر ملت ایران به وسیله راه اندازی شبکه ماهواره‌ای و حمایت آمریکا از هرگونه فتنه واغتشاش است.
وی با بیان اینکه شهید بهشتی نماد بارز آیه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» است، گفتند«آمریکا از ما و از این عصبانیت بمیر»، اما متأسفانه اخیراً دیدیم که در این شرایط خاص و حساس عده‌ای به آمریکا نامه می‌نویسند و درخواست مذاکره می‌کنند، اما آیا این با معیارهای انقلاب و آرمان‌های شهدای ما همخوانی دارد؟
عسکری در خصوص برنامه‌های ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اصفهان گفت: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری برنامه‌های این ستاد در هفته جاری تشکیل شده است و انشاءالله امسال برنامه‌ها با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: هفتم تیر شهید بهشتی آمریکا نفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم) رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم) رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)

دیگر خبرها

  • دفاع تاریخی چهره مطرح عمانی از ایران و تحقیر عرب‌ها
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد
  • حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد