Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علی مؤیدی خرم‌آبادی امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این ستاد چه اقداماتی را در راستای کنترل و مبارزه با بازار ثانویه یا بازار قاچاق ارز انجام داده است، گفت: آنچه در این حوزه به معنا و مفهوم قاچاق است ستاد به آن ورود پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: ستاد در حال رصد است و عناصری که پدید آورنده این شرایط هستند مورد رصد ستاد قرار دارند.

او در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه این عناصر چه کسانی هستند، گفت: معرفی عناصر از نظر سازمان به مصلحت نیست اما آنچه مسلم است این است که افرادی در حال فعالیت هستند و ما هم ملزم به شناسایی و رصد هستیم و قطعا نتیجه این اقدامات را اعلام می‌کنیم.

* دشمن از فضاسازی روانی در اقتصاد استفاده می‌کند

مؤیدی خرم‌آبادی با بیان اینکه ما با شرایط جدیدی مواجه هستیم،‌گفت:‌در بررسی‌های انجام شده شرایط اقتصادی فعلی ما متاثر از عوامل اقتصادی نیست بلکه متاثر از عوامل روانی است و باید بدانیم دشمن تمام قد بر علیه نظام و مردم ما ایستاده و به جد از فضای مجازی و روانی استفاده می‌کند.

او اظهار داشت: به نظرم نقش رسانه‌ها در تلطیف کردن این فضا برجسته است و ما از رسانه‌ها انتظار داریم که به این بخش توجه و عنایت خاصی داشته باشند.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه به هر حال تحت تحریم‌ها قرار داریم، گفت: باید در این فضا بسیار هوشمندانه به مقابله بپردازیم.

* برنامه‌های مقابله به دستگاه‌های مسئول ابلاغ شده است

مؤیدی خرم‌آبادی اظهار داشت: بر اساس دستور رئیس‌جمهور از زمانی که مباحث ارزی پیش آمد ستاد بر روی مبارزه با قاچاق در این بخش تمرکز کرده و با دستگاه‌های متولی هماهنگی‌های لازم انجام شده و برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا در حوزه مذکور تکانه‌های ایجاد شده را کاهش دهیم.

او گفت:‌برنامه‌ها را به دستگاه‌های مقابله‌ای اعم از تعزیرات، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و گمرک ابلاغ کرده‌ایم و در حال رصد و نظارت هستیم.

* شاهد عملیات روانی سازمان‌یافته هستیم

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: لذا در این بخش ما به عنوان یک اولویت جدی کار را دنبال می‌کنیم البته نیازمند همکاری مردم هستیم.

مؤیدی خرم‌آبادی گفت:‌ما شاهد یک سازمان یافتگی در جدار مرز و بیرون مرز به منظور جنگ عملیاتی روانی هستیم در بعضی نقاط در کشورهای همجوار ما تیم‌های مخصوص عملیات روانی بر علیه نظام و بر علیه کشور ما طراحی شده و این روزها در حال ادامه دادن به فعالیت‌های خود هستند و طبیعی است ما متناسب با جنگ عملیات روانی باید به مقابله بپردازیم.

منبع: فارس

401

ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تحریم نیروی انتظامی گمرک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تحریم نیروی انتظامی گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست

سیامک یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه ژیمناستیک ایران برای نخستین بار توانست سهمیه المپیک را کسب کند، اظهار کرد: اتفاقی تاریخی رخ داده و ژیمناستیک ایران توانست به المپیک راه یابد. در این راه عوامل فدراسیون و در رأس آن سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون با برنامه‌ریزی خوب و اجرای دقیق به ژیمناست مستعد کشورمان کمک کردند تا او بتواند ژیمناستیک کشورمان را برای اولین بار المپیکی کند.

وی ادامه داد: با شناختی از عوامل فدراسیون دارم مطمئناً برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای الفتی خواهند شد تا در مسابقات المپیک نتایج قابل قبولی بگیرد. ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و اگر الفتی خوب تمرین کند و از نظر روانی در وضعیت مناسبی باشد با تمرکز بالای خود می‌تواند شانس کسب مدال داشته باشد و بر روی سکو برود تا به کاروان ورزشی ایران کمک کند.  

ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست

کارشناس ژیمناستیک درباره اینکه الفتی در جام جهانی قطر یکی از اجرا‌های خود را از دست داد، عنوان کرد: پیش از مسابقات الفتی کاملاً آماده بود و دلیل اینکه در اجرای اول موفق نبود را به دلیل اینکه در قطر نبودم نمی‌دانم. ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و قهرمانان المپیک هم پیش آمده در اجراهای خود به خاطر از دست دادن لحظه‌ای تمرکز بر زمین افتادند. همه ورزشکاران استرس دارند به خصوص آنهایی که در بالاترین سطح رقابت می‌کنند. الفتی پیش از این عملکرد بسیار خوبی در مسابقات قبلی ثبت کرده بود که با وجود آنکه نتوانست اجرای مدنظرش را در قطر داشته باشد موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

راه افزایش نمایندگان در المپیک

وی در مورد اینکه ژیمناستیک ایران چگونه می‌تواند سهمیه‌های خود را در المپیک افزایش دهد، عنوان کرد: در اوایل ریاست زهرا اینچه درگاهی بر فدراسیون ژیمناستیک او گفته بود به شکلی برنامه‌ریزی کنیم تا در المپیک پاریس دو نماینده داشته باشیم. این برنامه‌ریزی به ثمر نشسته و در المپیک پاریس یک ژیمناست و یک داور داریم. مطمئناً برای آنکه نمایندگان بیشتری در المپیک بعدی داشته باشیم باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. با توجه بیشتر به ورزش مدال‌آور ژیمناستیک این توانایی را داریم تا در ادوار بعدی المپیک و بازی‌های آسیایی با نمایندگان بیشتری که داریم برای کسب مدال راهی مسابقات شویم.

از کسب مدال الفتی ناامید نیستم

یوسفی در خصوص اینکه الفتی چگونه می‌تواند همانند المپیک آسیایی هانگژو در المپیک پاریس هم مدال‌آوری کند، تأکید کرد: آوردگاه المپیک به شکلی است که تمامی ورزشکاران برای کسب مدال می‌آیند و الفتی هم از این قاعده مستثنی نیست. همدلی و همراهی جامعه ژیمناستیک به الفتی روحیه بالاتری می‌دهد و آمادگی ذهنی کامل به میدان برود. به یاد داشته باشیم المپیک آوردگاه قهرمانان تمامی رشته‌هاست و نخبگان هر رشته ورزشی راهی مسابقات می‌شوند. برای کسب مدال الفتی ناامید نیستیم ولی نباید بار روانی منفی ایجاد کنیم. کسب مدال برای او و ژیمناستیک ایران دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی