Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:22:48 GMT

ویژه برنامه «فرصت برابر» روی آنتن شبکه آموزش

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۹۸۶۲

ویژه برنامه «فرصت برابر» روی آنتن شبکه آموزش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، برنامه «فرصت برابر» ویژه کنکور سراسری ۹۷ سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ تیر ماه با حضور کارشناسان سازمان سنجش، مشاوران و مدرسان مختلف روی آنتن شبکه آموزش سیما می رود.

در این ویژه برنامه درباره بودجه بندی سوالات، نحوه صحیح تست زنی، مسایل روانشناسی، پزشکی و انگیزشی گفتگو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «فرصت برابر» سه شنبه ۵ تیرماه با حضور حسین توکلی سخنگو و مشاور ارشد سازمان آموزش و سنجش کشور و همچنین چهارشنبه ۶ تیرماه با حضور ایمان سرورپور با موضوع مسایل انگیزشی و توکل بر خدا در شب کنکور روی آنتن می رود.

ویژه برنامه «فرصت برابر» به تهیه کنندگی علیرضا سپهرین سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

کد خبر 4330397 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین توکلی سازمان سنجش شبکه آموزش کنکور تئاتر ایران فیلم سینمایی جام جهانی 2018 روسیه سینمای مستند کنسرت موسیقی نمايشگاه عكس موسیقی ایرانی سریال ایرانی فیلم کوتاه رادیو برنامه تلویزیونی بازیگر سینما رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

رئیس سازمان صدا و سیما در این نشست گفت: افتخار ما این است که صدا و سیما با برنامه‌های جذاب قرآنی و معارف اسلامی شناخته می‌شود که برکت در رسانه ملی در همین رویکرد و اخلاص فعالیت عزیزان ما طی برنامه‌سازی‌های مختلف در صدا و سیمای استان‌ها و همه بخش‌ها به مصداق «فستبقوا الخیرات» است.

در این نشست همچنین از ۷۸ نفر از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری قدردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»