Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیزاده دراین نشست ابراز داشت بایستی درجایی هزینه کنیم که با کمترین هزینه کرد بیشترین منفعت را داشته باشیم وی افزود معتقدم در ورزش هزینه کردن معنا ندارد بلکه سرمایه گذاری است بایستی بررسی و کارشناسی جامعه ای از منافع حضور این تیم در این مسابقات به هیات ریسه ارائه شود.

دکتر امین ناجی نیز در این دیدار ضمن تشکر وقدردانی از شفافیت وچابکی ایجاد شده در حوزه معاونت اداری مالی افزود اداره کل تربیت بدنی دانشگاه یکی از حوزه هایی است که به جرات می توان گفت این حوزه می تواند الگوی خوبی در جذب منابع برون سازمانی برای سایر حوزه های دانشگاه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی، اجتماعی ودانشجویی دانشگاه نیز به پتانسیل بالای فوتسالیست های خانم دانشگاه اشاره داشت و افزود: حضور 6 دانشجوی پیام نور در تیم فوتسال بانوان که اخیرا عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد گواه براین ادعا است وی ادامه افزود سیاست ما توجه ویژه تربه ورزش بانوان است که امیدواریم با قول حمایت های سایر دستگاه ها شاهد ارتقا جایگاه تیم فوتسال دانشگاه در لیگ سال جاری باشیم.

دکترنصیرزاده نیز در این نشست ضمن تشکر از توجه ویژه معاونین محترم دانشگاه به فعالیت های حوزه تربیت بدنی دانشگاه افزود: امیدواریم با کمک وهمراهی حوزه معاونت اداری ،مالی و عمرانی بتوانیم در جذب اسپانسر برای اعزام نمایندگان دانشگاه در رویداد های بین المللی وحضوری موفق در لیگ فوتسال بانوان سال جاری اقدام کنیم.

201

حوزه تربیت بدنی دانشگاه فوتسال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حوزه تربیت بدنی دانشگاه فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آنها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید.نسل تازه ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

کد خبر 6089870

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام فوق ستاره فوتسال به شمسایی و شاگردانش
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • ببینید | پیام خاص امیر قلعه‌نوعی به ملی‌پوشان فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو