Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@06:44:44 GMT

مراسم ترحیم صدرالدین‌شجره برگزارشد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۰۵۲۵

مراسم ترحیم صدرالدین شجره که با صدایش برای نسل‌های مختلف خاطره ساخت و نقش‌های مهمی را ماندگار کرد، عصر امروز در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد. ناطقان: صدرالدین شجره، گوینده، مجری، بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان پیشکسوت رادیو چند سالی بود که به بیماری نادری دچار شده بود و بر اثر همین بیماری چهارشنبه، 30 خرداد ماه درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم ترحیم زنده‌یاد صدرالدین شجره بعد از ظهر دوشنبه، چهارم تیر ماه با حضور اهالی رادیو و تلویزیون، مسؤولان صدا و سیما در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.
حمیدرضا شاه‌آبادی معاون صدا، رضا پورحسین قائم مقام سیما، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما، مدیران شبکه‌هایی رادیویی و هنرمندان رادیو از جمله مریم نشیبی، حمید منوچهری، میکائیل شهرستانی، بیوک میرزایی، سعید توکل، رضا بنفشه‌خواه، جواد پیشگر، بهزاد فراهانی، ایرج راد، شهرام گیل‌آبادی، حجت الاسلام محمد علی ابطحی، منوچهر والی‌زاده  و .... در این مراسم حضور داشتند.
مراسم تشییع پیکر صدرالدین شجره ـ تهیه‌کننده، کارگردان و گوینده باسابقه عرصه صدا (دوم تیر ماه) با حضور خانواده، جمعی از همکاران او و همچنین مردم در ساختمان قدیمی رادیو واقع در میدان ارگ برگزار شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: صدرالدین شجره ، مراسم ترحیم ، گوینده رادیو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: صدرالدین شجره مراسم ترحیم گوینده رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی

به گزارش ورزش سه، از دقایقی بعد آیین واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار خواهد شد که هم اکنون وزیر ورزش نیز وارد این جلسه شده است.

وزیر ورزش که تا امروز سکاندار هدایت این دو باشگاه محسوب می‌شد ، حالا سهمش از مالکیت سرخابی‌ها به کمتر از ۵ درصد کاهش خواهد یافت.

این در حالی است که مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی هم در این مراسم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی