Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی نوری با اشاره به افتتاح واحد جداسازی برش سبک این شرکت در عسلویه با ظرفیت تولید یک‌میلیون و ۲۰۰ هزارتن محصول در سال گفت: در اجرای این پروژه ۴۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است. ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، تقی صانعی ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد جداسازی ترکیبات برش سبک پتروشیمی نوری در عسلویه ظرفیت این مجتمع پتروشیمی را 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون تن در سال دانست و اظهار داشت: پتروشیمی نوری از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده مواد آروماتیکی جهان دارای ظرفیت تولید 4.5 میلیون تن در سال است که سال 86  وارد مدار تولید شد.

وی، بنزن، ارتوزایلین، پارازایلین، برش سنگین، رافینیت و نفتای تصفیه شده را از محصولات صادراتی مجتمع پتروشیمی نوری دانست و با اشاره به افتتاح واحد جدید این مجتمع تصریح کرد: واحد جداسازی برش سبک شرکت پتروشیمی نوری، با ظرفیت تولید یک میلیون و 200 هزارتن محصول در سال با هدف تبدیل برش سبک به دو محصول  دیگر ایجاد شده است.

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی نوری با بیان اینکه ساخت این واحد از مهرماه سال 94  آغاز شد تصریح کرد: واحد جداسازی برش سبک شرکت پتروشیمی نوری، با سرمایه‌گذاری افزون بر 450 میلیارد ریال اجرایی شده که با بهره برداری از آن، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده مناسب، امکان فروش محصو با کشتی فراهم می‌شود.

صانعی تصریح کرد: با افتتاح پروژه جداسازی برش سبک در شرکت پتروشیمی نوری، ضمن افزایش صادرات، تولید مجتمع پتروشیمی نوری  به ظرفیت اسمی خود می‌رسد.

وی،  با بیان اینکه محصولات این واحد در داخل و خارج کشور مصرف دارد افزود: محصول HLTE با 480 هزار تن در سال و محصول LLTE  با 720 هزار تن در سال در داخل و خارج کشور و صنایع پتروشیمی «الفینی » و پالایشگاهی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه

ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از شهروندان قدرشناس شهر نخل تقی اظهار کرد: آبرسانی پایداری به عنوان اولویتی اجتناب ناپذیر همواره در دستور کار جدی شرکت آبفا استان بوشهر قرار دارد.

ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: در همین راستا براساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با اورهال نمودن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش