Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: تازه داماد لشت نشایی هنگام گرفتن سلفی در دریای خزر دچار سرنوشت شومی شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این جوان ۲۷ ساله به همراه همسر خود در حال گرفتن عکس عروسی با جت اسکی در دریا بودند که کنترل وسیله را از دست داده و هر دو به دریا سقوط Fall میکنند و همسر آستانه ای این جوان توسط غریق نجات از مرگ رهایی یافت اما جوان در دریا غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز پیکر این تازه داماد از دریا پیدا نشده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

بازار تهران بسته شد + تصاویر

زن تهرانی پول میلیاردی داد تا جن های مزاحم در بیابان عراق دفن شوند! / 2 زن و یک مرد جادو می کردند! + تصاویر

دزدان خانه های اعیانی وقتی همه خواب بودند بالای سرشان می رفتند! + عکس

سهیلا مطلقه بود که پرستار پدرش او را آزار داد

این پسر ترکیه ای را به خانواده تهرانی فروخته اند + جزییات

وقتی «ژیلا» به باغ فرشید رفت در اتاق خلوت شوهرش را دید!

تجاوز یک مرد به پسر 13 ساله او را کُشت! + عکس

بلای تلخی که قبل از شب جشن بر سر عروس خانم آمد + جزییات

حرکات زشت ماموران پلیس با دختر 20 ساله + فیلم و عکس

لیلا وقتی به دفتر کار شوهرش رفت صدای زنانه را شنید/ او را کُشتم!+فیلم گفتگو

مصطفی 40 سال با گلوله‌ای در مغزش زندگی کرد + عکس باورنکردنی

شلیک 5 گلوله به زن متاهل بخاطر آبروی طایفه / در آبادان رخ داد

غش کردن قاتل بی حیا در صحنه قتل دوستش! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents سقوط Fall اخبار حوادث دریای خزر سلفی عروس سرنوشت تازه داماد عکس مرد جوان حوادث دختر قتل زندگی قاتل دختران اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور

به گزارش خبرآنلاین، ماجرای مرگ بازیگر جوان به دهم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ برمی‌گردد. آن روز به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که بازیگر جوان در آپارتمانش در طبقه چهارم ساختمانی مسکونی در حوالی قلهک جان باخته است. جسد او در اتاق خواب پیدا شده وچند ساعت از مرگش می‌گذشت. او لباس خانه به تن داشت معاینات اولیه نشان می‌داد که روی بدنش هیچ گونه آثار کبودی، ضرب و جرح و یا علائمی که نشان دهد او به قتل رسیده است، دیده نمی‌شود. در کنار جسد نیز چند ورق قرص به چشم می‌خورد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او دچار مسمومیت دارویی شده است. با این وجود جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی های تخصصی علت اصلی مرگ خانم بازیگر را مشخص کند.

همشهری آنلاین در گزارشی نوشت: در ادامه تحقیقات معلوم شد نخستین فردی که با جسد مواجه شده همسر خانم بازیگر بوده است. وی تهیه کننده سینما و تلویزیون و متوفی همسر دوم او بود. این مرد که به شدت از مرگ همسرش شوکه شده بود وقتی کمی آرامتر شد به قاضی جنایی گفت: همسرم به تنهایی در این آپارتمان(محل حادثه) زندگی می کرد و مشکل خاصی نداشت.

در ادامه بررسی های بیشتر مشخص شد که مرگ خانم بازیگر خودخواسته بوده است. با روشن شدن این حقیقت، ‌پرونده مختومه شد اما چند روز قبل مادر این بازیگر راهی دادسرای جنایی تهران شد و از جوان آشنایی شکایت کرد. وی گفت: به تازگی متوجه شدم که دخترم با مردی جوان در ارتباط بوده و ظاهرا او دخترم را به خودکشی ترغیب کرده است. مرد جوان با دخترم اختلاف داشت و کارش این بود که بازیگر به کارگردانان و تهیه کنندگان معرفی می کرد.

با شکایت مادر خانم بازیگر، پرونده مجددا به جریان افتاد و مرد جوان به دادسرای جنایی تهران احضار شد. وی گفت: من خانم فکور را برای بازی در فیلم به یک تهیه کننده معرفی کرده بودم و آشنایی ما از همان زمان شکل گرفت. ما هیچ اختلافی با یکدیگر نداشتیم و به هیچ عنوان وی را ترغیب به خودکشی نکرده ام.

وقتی تحقیقات تکمیل و مشخص شد شواهد و سندی مبنی بر اینکه وی در ترغیب خانم بازیگر نقش داشته باشد،‌وجود ندارد، بازپرس جنایی قرار منع تعقیب برای مرد آشنا را صادر کرد و پرونده مختومه شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898557

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)