Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@01:21:40 GMT

تبهکار حرفه ای اصفهان از 40 جرم خود پرده برداری کرد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۰۷۳۴

حوادث رکنا: سارق حرفه ای داخل خودرو پس از دستگیری به 40 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سعید سلیمیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت Stealing داخل خودرو در شهر اصفهان، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد این سارق با پرسه زنی در خیابان‌ها پس از شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی، باطری و ضبط خودروها را سرقت می کند از این رو کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به 40 فقره سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو از بسته بودن در و شیشه‌های آن مطمئن باشید، همچنین اتومبیل به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ‌مخفی، قفل فرمان و پدال، قفل‌سوئیچی و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنید،

سلیمیان در خاتمه گفت: شهروندان همچنین وسایل شخصی و اموال با ارزش خود را داخل خودرو به‌ویژه روی صندلی و در معرض دید قرار ندهند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

بازار تهران بسته شد + تصاویر

زن تهرانی پول میلیاردی داد تا جن های مزاحم در بیابان عراق دفن شوند! / 2 زن و یک مرد جادو می کردند! + تصاویر

دزدان خانه های اعیانی وقتی همه خواب بودند بالای سرشان می رفتند! + عکس

سهیلا مطلقه بود که پرستار پدرش او را آزار داد

این پسر ترکیه ای را به خانواده تهرانی فروخته اند + جزییات

وقتی «ژیلا» به باغ فرشید رفت در اتاق خلوت شوهرش را دید!

بلای تلخی که قبل از شب جشن بر سر عروس خانم آمد + جزییات

حرکات زشت ماموران پلیس با دختر 20 ساله + فیلم و عکس

لیلا وقتی به دفتر کار شوهرش رفت صدای زنانه را شنید/ او را کُشتم!+فیلم گفتگو

مصطفی 40 سال با گلوله‌ای در مغزش زندگی کرد + عکس باورنکردنی

شلیک 5 گلوله به زن متاهل بخاطر آبروی طایفه / در آبادان رخ داد

غش کردن قاتل بی حیا در صحنه قتل دوستش! + عکس

دوست پنهان یک زن پدر 2 کودکش بود! / قتل عام لو داد + عکس

گربه خوردن مردم سیستان خبرنگار صدا و سیما را به دادسرا کشاند!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents سرقت Stealing اخبار حوادث اصفهان جرم خودرو سرقت اعتراف حوادث اصفهان اخبار اصفهان عکس مرد جوان حوادث دختر قتل زندگی قاتل دختران اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش

۲ مرد سارق وقتی زنی را کنار خیابان دیدند که ماشینش روشن نمی‌شد، به بهانه کمک خودرو او را روشن و سرقت کردند، در حالی که فرزند خردسال زن هم داخل آن بود.

به گزارش مشرق، روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

منبع:همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه